|
Post by Mala virgo on Feb 11, 2006 20:40:31 GMT 1
Das bale. Ik nog steeds en het is weekend. 
|
|
|
Post by Luna on Feb 12, 2006 20:15:49 GMT 1
Heb nu gvd al 4 dagen die buikpijn! 
|
|
|
Post by Mala virgo on Feb 12, 2006 20:59:40 GMT 1
ik ben sinds vrijdag misselijk en heb nog niet kunnen leren voor mijn so morgen
|
|
|
Post by Fallen Angel on Feb 13, 2006 14:42:07 GMT 1
Morgen so Bio en Duits wat ik nu nog moet leren!  en woensdag Ak en das voor mij een kutvak..en ben morgen pas het 8e uit! (10 over 4)
|
|
|
Post by Mala virgo on Feb 13, 2006 17:27:33 GMT 1
Ik ben ziek en moet gaan leren. (Perfecte combie niet dus.) Heb een so duits en dat is echt mijn slechte vak. En ik kan nieteens meer over en dan moet ik nog gaan leren.
|
|
|
Post by Morgan Hope on Feb 13, 2006 19:50:56 GMT 1
Stom Project jippie beetje rondjes gaan rennen !!! niet dus... nog 4 pw ik word nog eens gek....... moet je een min.aan zo'n stok gaan hangen !,......
|
|
|
Post by sharona on Feb 13, 2006 21:49:09 GMT 1
IK BEN EEN TRUT! EEN BITCH! WAAROM LEEF IK!? WAAROM!? WAAROM!? IK WAS PLEINWACHT! IK VOND HET GEWELDIG! MIJN DAG VERKNALT! IK WOU HELEMAAL NIET EEN ANTI-GNET IETS MAKEN! HET WAS POSITIEF! ECHT WAAR! DIE TEKSTEN WAREN TIJDELIJK! IK WOU ZE VERANDEREN! OOOOOH!!!
Ik bedankt Thijs, Sir en mezelf... Voor het zorgen dat ik geen permanente ban van GC kreeg...
|
|
|
Post by Luna on Feb 14, 2006 16:53:53 GMT 1
En nou heb ik dít weer gezegd. En laat de enigste (dus neppe) vriendin die ik had me VALLEN! Ze wilde altijd al bij die huppelkutjes horen, en komt daar bij door over MÍJ te RODDELEN! En nu ontkennen he, terwijl je in de klas volhoudt dat het wél waar was. Waarom zou ik GVD tegen jou zeggen dat je niet met hun mag omgaan?! Dat is toch zeker je eigen beslissing?! Ik ga niet voor een ander besluiten wie ze aardig moeten vinden en wie niet, ook al zijn die huppelkutjes bitches, die altijd roddelen en je laten vallen als een baksteen!!! 
|
|
|
Post by Mala virgo on Feb 14, 2006 18:54:25 GMT 1
Ik HAAT roddels. ik ben nu al 5 dagen ziek en ze zitten op school over me te roddelen. Zelfs een paar (niet meer zodra ik het zeker weet) vriendinnen.
Bedankt Menno en Sander en andere Sander voor deze info.
|
|
|
Post by Fallen Angel on Feb 14, 2006 19:27:55 GMT 1
En nou heb ik dít weer gezegd. En laat de enigste (dus neppe) vriendin die ik had me VALLEN! Ze wilde altijd al bij die huppelkutjes horen, en komt daar bij door over MÍJ te RODDELEN! En nu ontkennen he, terwijl je in de klas volhoudt dat het wél waar was. Waarom zou ik GVD tegen jou zeggen dat je niet met hun mag omgaan?! Dat is toch zeker je eigen beslissing?! Ik ga niet voor een ander besluiten wie ze aardig moeten vinden en wie niet, ook al zijn die huppelkutjes bitches, die altijd roddelen en je laten vallen als een baksteen!!!  Ze is zoiezo stom bezig! Ze zegt tegen mij op MSN plotseling ook niks meer! Ik heb haar helemaal niks misdaan was altijd vriendelijk. Al dat stomme gezeik dat we Goth's zijn..
|
|
|
Post by Morgan Hope on Feb 17, 2006 16:12:30 GMT 1
Je word er gewoon hartstikke misselijk van!!!!!!!roddelen en dan nog "vriendinnen!"of "vrienden" val ik voor de ingang van mij school keihard van mijn fiets af,mijn hoofd tegen een fietsband,knie open broek bijna kapot,begint ze ineens keihard te lachen (en dat mens noemt zich vriendin,door haar viel ik trw om)Mijn knie deed heel pijn,moest ik die hele weg naar huis nog fietsen,nadat ze (na een kwartier heeft lopen lachen zegt ze (eerder schreeuwen) : Hahahahaha,dat was nog eens grappig....... ja vond ik ook 
|
|
|
Post by Mala virgo on Feb 26, 2006 11:08:50 GMT 1
heeft een giga bad day en die moet nog verder gaan. 0:00 kan nog steeds niet in slaap komen valt al wel een beetje weg 6:30 word wakker gebeld door iemand die het verkeerde nummer draaide. kan ook niet meer in slaap komen. 8:00 gaat de paarde voeren heeft nog amper geslapen gokt rond z'n 6 uur slaap. wordt gebeten door een paard dat vond dat haar hand op bix leek. 10:15 heeft met zus de paarden buiten gezet. moet nog een draad dicht gaan doen komt tussen het hek en heeft een soort vieze zwarte zwelling. 10:30 krijg een telefoontje van een lerares dat ze op maandag (MORGEN AL) een toets grieks heeft waar ze dus nog niet voor heeft geleerd. 10:55 weet niet meer wat ze moet doen. Want niemand kan haar overhoren met grieks of helpen met leren. Helemaal in stress want ze heeft morgen 4 so's en misschien ook nog onverwachtte. En ze weet ook dat ze vanavond niet thuis is en vanmiddag bezoek krijgt met kindere die als ze huiswerk maakt haar boeken weggooien en zelf de nijging krijg om de kinderen en haar boeken het raam uit te gooien. 11:05 probeerd kalm te worden maar lukt niet. heeft geprobeerd een vriendin te bellen voor grieks duits latijn en frans leertips voor de so's van morgen. was niet thuis. 11:07 erg blij dat ze haar verhaal kwijt kon en geeft op en gaat niet leren dan maar een 1 denkt ze. Hoop is opgegeven gaat net zo lief van school uit woede dat haar lerares het niet iets eerder had kunnen melden dan 22 uur van tevoren.
|
|
|
Post by vindica malarum on Feb 26, 2006 17:18:02 GMT 1
Dat noem ik nou een echte ga toch spijbelen morgen dag. Je ouders zijn er morgen toch niet!
|
|
|
Post by Fallen Angel on Feb 27, 2006 18:36:59 GMT 1
Eigenlijk wel jaa...
|
|
|
Post by Mala virgo on Feb 28, 2006 17:27:29 GMT 1
Niet gespijbeld. De griekstoets heb ik niet gemaakt voor ik dat kon werd ik eruit gestuurd. Toen heb ik voor duits zitten leren die ik erna had. Toen had ik gespijbeld bij gym om latijn nog exsta te leren. Latijn ging niet door omdat ze de les te belangrijk vond om te missen. Alsof ik oplet als ik boos ben. Vandaag kreeg ik dus latijn. Ze zette me op de gang want ze ging zelf bijles geven (ik was al uit.) Toen ik klaar was, ik dacht yes het ging best goed waarschijnlijk een zeven, liep ik weer naar binnen. Liep op de gang een meisje uit mijn klas. Ik zei ik kom zo en liep de klas binnen. Zei de lerares:"ja nu kan ik niet weten of je het alleen hebt gedaan want anne is bij je." "Ik zie anne pas net en ik zei dat ik er zo aankwam en trouwens hoe kan zij me nou binnen 1 seconde een antwoord zeggen en ik het opschrijven zonder tafel in de buurt.... mevrouw. (nog beleeft gezegt ook.)" '"nee maar de andere maar hierbinnen anders krijg je misschien antwoorden." Zij ging zoekken ik kookte maar ging rustig zitten. Toen ik het blad kreeg wist ik de makkelijkste woorden niet eens meer zoals virgo (duh die is wel erg makkelijk.) Ik kon me niet concentreren omdat ik boos was. Toen ben ik weggelopen en zij ripe dan heb je wel een 1. Toen riep ik terug veridiane (dat haat ze het is haar echte voornaam.) En nu weten de bruggers ook haar duistere geheim. En als ze me niet vertrouwd waarom zet ze me dan op de gang. Ik heb zoveel mensen gezien dat ik met gemak een boek van iemand zou kunnen krijgen als ik wilde.
|
|
|
Post by vindica malarum on Feb 28, 2006 17:50:48 GMT 1
Tja ze staat niet echt bekend als de liefste lerares. Vind jij het nog gek als je een keer moet klussen of nablijven of geschorst ofzo. Hoe weet jij haar voornaam?  ik zit in een hogere klas meestal weet ik het eerder. 
|
|
|
Post by Fallen Angel on Feb 28, 2006 18:42:13 GMT 1
Ligt het aan mij of zitten jullie op een nogal vage school! Je kan daar gewoon spijbelen, leraren schelden je gewoon verrot! Explain me..
|
|
|
Post by vindica malarum on Mar 1, 2006 20:13:04 GMT 1
Het is best simpel. Maar een leraar heeft ooit echt veel gescheld. Behalve van der vliet die doet het elke dag maar niet beledigend ofzo. dingen zoals blondeikellinnetje enzo. En de leidse deurbel te-ring. Spijbelen moet je gewoon zorgen dat de leraar het niet merkt oja en dat de klas je niet verraad. Met gym kan het bijna altijd maar die wil je meestal niet missen. Als je al als (verlegen) bruggertje al erg koppig en niet heel erg beleefd, blijf je altijd zo dan vinden de leraren dingen minder erg als je het doet. BV annelinde (die is erg brutaal erger dan malavirgo al scheelt het nog weinig.) zat met nederlands met een nieuwe leraar. Die had net stencils uitgedeeld die ze moesten maken. Toen de leraar zei annelinde maak jij het ook even. zei zij misschien heb ik het al wel af. Op een erg brutale toon en als een ander het zou doen zou die eruit gestuurt zijn ofzo. Net zo als zij de lerares latijn ook gewoon de hele tijd veridiana noemt en de andere uit haar klas krijgen straf als ze dat doen. Dus als je de grens in het begin hoog plaats kun je altijd veel maken. En als je de regels goed ken kun je altijd net op het randje blijven en leraren een soort van chanteren zonder dat ze merken dat je het doet. Sommige leraren worden je gewoon snel zat en hebben ze niet genoeg reden om je eruit te sturen dat je maar naar de gang moet. De leraren denken ook dat ze snel kunnen zeggen dan heb je maar een 1 en als je dan naar de rector gaat hebben ze een probleem dus dan krijg je soms gewoon een 5.5. (Handig als je niet geleerd hebt heb je nog een voldoende.) en bij ons moet je je ook wel eens om 8 uur op school melden. De keren dat malavirgo dat deed kwam ze toch al om 8 uur op school dus was niet erg. We worden wel snel gestrafd als we te ver gaan hoor. Junior mijn beste vriend heeft nog z'n 7 uur klussen op zijn naam staan.
|
|
|
Post by Mala virgo on Mar 1, 2006 20:14:33 GMT 1
Sommige leraren worden je gewoon snel zat en hebben ze niet genoeg reden om je eruit te sturen dat je maar naar de gang moet. Een aanvulling daarbij naar de gang moet en daar gaan leren of naar de aula lekker kletsen of naar de stad.
|
|
|
Post by junior on Mar 1, 2006 20:16:41 GMT 1
Weet jij wel alle regels goed. Een klein ding waar je nog ff aan moet denken. JE WORDT GESCHORST ALS JE VOOR HET VIERDE JAAR NAAR HET WINKELCENTRUM GAAT! Dat je het ook ff weet.
|
|
|
Post by Mala virgo on Mar 2, 2006 14:34:25 GMT 1
Dat is wel handig om te weten ja. Ik ben gelukkig nog nooit gesnapt. Sinds wanneer kom jij hier ook junior?
|
|
|
Post by Fallen Angel on Mar 2, 2006 14:53:10 GMT 1
Goede uitleg, bedankt! ^_^ Ja wij moeten als je zo vaak te laat bent ofzo ook om 8 uur op school komen..maar meestal ben ik dan toch al op school dus dat zou me dan niks boeien..  mijn frustratie: ik verveel me dood hier! 
|
|
|
Post by Morgan Hope on Mar 2, 2006 16:37:19 GMT 1
Ik kom niet vaak te laat,mara bij engels wel vaak geen idee hoe het komt maar altijd en alleen bij engels....
Dit is van afgelopen vrijdag maar ik kon het eerder niet plaatsen:Wij zitten tijdens wiskunde gewoon rustig te werken. Gaat het brandalarm,docent kreeg een rode kop(en dat betekent niet veel goeds) Vraagt er iemand wat is dat ? Zegt hij het brandalarm,werk maar rustig door hoor niks aan de hand.JA NEE DUH DAT GELOOF JE!! hijzelf helemaal gespannen. klopt er iemand op de deur: ga met de je klas naar het achterveld,spullen laten liggen,kalm blijven en wachten op meer informatie. Nouja, dat spullen laten liggen ging nog wel maar echt kalm was het niet! Staan we daar hartstikke koud,in de sneeuw.(wel 20 min.) Komt de leraar tot de ontdekking dat alle anderen leerlingen binnen zaten,wij dus ook naar binnen.En inderdaad:BRANDOEFENING! had die "AARDIGE" man vergeten te zeggen......
|
|
|
Post by Mala virgo on Mar 5, 2006 15:05:11 GMT 1
@fallen angel ik was ook altijd vroeg op school. Tot ik van mijn moeder (eeuh nouwja mijn stiefvader die me moeder overhaalde) niet meer eerder weg zodat ik altijd moet rennen om optijd te komen. Ik heb nu medelijde met een brugger die heeft een 1 voor latijn omdat hij een spiekbriefje had gebruikt en moet zich nog om 8 uur melden ook. Zo erg is het bij mij nooit ik word nooit gesnapt ook al had ik een spiekbriefje op tafel. Ben zelf ook niet erg blij moet me in de toetsweek ook om 8 uur melden omdat ik een sneeuwbal naar de rector gooide. Dan moet hij niet naar buitengaan en een beetje sneeuw in zijn hand pakken. (Met de toetsweek hebben we elke dag het eerste uur vrij dus zit ik daar 1,5 uur van te voren. Kan nog wel leuk worden met een paar mensen op school en 1 leraar of congierge willen ze nog een school overhouden.
|
|
|
Post by angelofdestiny on Mar 5, 2006 20:40:42 GMT 1
Mol de school nou maar niet, dat junior wel. Ben een beetje erg boos op de tv. Er was reklame van een film of serie ofzo. Daarin werd het satanistische geloof gebruikt alsof het iets heel slechts was. De schrijvers ervan weten volgensmij geeneens wat een satanist is. Een tiener is vermoord een is vermist en dan ontdekken ze dat er satanistische acties zijn en dat heeft er dan mee te maken. Dit lucht wel ff. Ik maak me daar snel boos om.
|
|
|
Post by Morgan Hope on Mar 6, 2006 21:11:38 GMT 1
Stomme muis!!!!!!! het balletje valt er telkens uit!(wij hebben een oude) En als ik mijn muis optil moet ik dat balletje weer zien te vinden...hmpf 
|
|
|
Post by Mala virgo on Mar 9, 2006 18:01:10 GMT 1
Ik heb ook een oude hoor. Wel een zwarte en het snoertje heb ik met rose met streepjes beplakt. Vraag niet waarom ik was in een nog gekkere bui dan normaal.
Wij krijgen een nieuwe nederlands leraar geen idee hoe hij heet. Het lijkt me echt een duffe sukkel want hij woont nog thuis. Hij is 32. Dit weet ik omdat mijn bronnen in het zelfde dorpje als hem wonen en een is de buur dus. Hij staat bekend als de homo en hij heeft me nu al straf gegeven (de lessen van hem moeten nog beginnen.) Het lijkt me niet echt een geweldige leraar maar ik heb besloten aardig tegen hem te zijn (nouja zoals ik tegen de gemiddelde leraar doe) We krijgen ook een nieuwe mentrix. Een lerares die me veel te druk vind en vind dat ik te veel spijbel en dat ik te druk ben. Dan te bedenken dat ze zei dat ik hyper actief was het was een gymles. Van haar moet ik ook altijd meedoen ookal mag ik sommige dingen niet vanwege een ziekte en een operatie (phertis ofzo)
Dat is er even uit. Oja en die straf kreeg ik omdat ik aan een paar personen had verteld dat hij nog thuiswoonde. Is toch gewoon de waarheid en ze vroegen er ook om omdat ze zeiden "hoe hij doet lijkt het net alsof hij nog thuiswoont" dan zeg ik het gewoon. Die personen hebben het verder verteld.
|
|
|
Post by angelofdestiny on Mar 12, 2006 17:32:46 GMT 1
Krijg je haar als mentrix. Euh veel succes want ze is erg. Wel een voordeel ze geeft gym dus ze weet niet hoe je in de klas bent. Wees maar blij dat je haar niet het hele jaar hebt.
|
|
|
Post by Luna on Mar 13, 2006 17:35:00 GMT 1
omg..help me! Als je dat kon. -_-' School heeft besloten dat een project voor de 2e klassers en 3e klassers (2e bij 2e, 3e bij 3e) wel goed zou zijn GVD. Nu elke dag behalve vrijdag tot en met het achtste uur! Vrijdag gelukkig 5 uur. Maandag 8 uur, dinsdag 7 uur tot het achtste, woensdag 6 uur tot het achtste, donderdag 8 uur! En daar is dan dus 2 uur per week extra bijgekomen!!!!!! cmvwioeg vjisemvcege
we/gve h s gv aef vcw ecvsre he6ml amedg qeg ; Okee, dit is gewoon oneerlijk!
|
|
|
Post by Fallen Angel on Mar 13, 2006 17:46:05 GMT 1
Woow ja! Hallo en moet je dan ook nog huiswerk maken of hoe zit dat?
|
|