|
Post by Fallen Angel on Jan 27, 2006 18:21:41 GMT 1
Laat ze tog, ik trek me er niks meer van aan tegenwoordig...majaa mij leven is ook kut geweest aantal jaar geleden.. Ben ziek, had de laatste tijd al vaak koppijn maar nu is het wel heel erg. Mijn hoofd lijkt wel meer te wegen dan heel mijn lichaam bij elkaar. Gelukkig toen ik ziek werd op school mochten 2 vriendinnen me naar huis brengen, word je toch weer wat vrolijker van 
|
|
|
Post by vindica malarum on Jan 27, 2006 20:23:13 GMT 1
Dat zouden ze bij ons nooit doen. Wij hadden een b uur(tussenuur met leraar erbij.) Ze hadden weer eens niet genoeg leraren en moesten we samen met 2c. Ik zit zelf in 4b. En telkes als die 2dejaars weer eens kletsten kregen wij ook weer problemen en ze zat te zeuren dat er iemand spijbelde. We hebben allemaal stafwerk behalve de gene die spijbelde, kwam uit 2C 
|
|
|
Post by Mala virgo on Jan 27, 2006 20:33:06 GMT 1
Dat was ik. Sorry ik moet nog ff blijven bij latijn. Dat werd een uur omdat ik niets wilde zeggen. (Ik was dus te koppig.) Sorry nog van die straf ik kon er niks aan doen. Bo had door moeten geven dat ik iets later was. Ik ben wel blij want ik heb gehoord hoe ze was. Een deel van alle leraren die ik haat. (Willemse gewoon irritant en geeft stommen staffen. Karelse giga slome leraar en stinkadem. Vliet stommen grappen en dan nog 10 x erger kan dat?) Ik ken haar niet en ben blij toe. Waren mijn klasgenoten drukker dan Junior?  
|
|
|
Post by Morgan Hope on Jan 28, 2006 12:51:23 GMT 1
Wow,mensen Break:DIT IS NIET NORMAAL HOOR!!!!!!!!!LERAREN DIE JE BELEDIGEN,LIEGEN ACHTER IEMANDS RUG OM (LEKKER ACHTERBAKS!)IEMAND LOPEN UITSCHELDEN VOOR IETS WAT NIET IS !! !(ik heb het niet over jullie hoor,maar dat wisten jullei waarschijnlijk ook al)EN DAN DIE SUZAN,EN BEDREIGINGEN! GVD WAT IS DIT !!
GEWOON RESPECT MENSEN!!
hehe dat is beter!
|
|
|
Post by Mala virgo on Jan 28, 2006 20:02:47 GMT 1
Zelf leraren kennen het woord respect niet. Ik heb wel geholpen met het stafwerk. Niet dat ik het leuk vond maar het is oneerlijk. Ik en nog een paar mensen gaan naar de schooleiding. IK LAAT NIET OVER ME HEEN LOPEN. En willemse heeft vooroordelen heb ik gehoort (na gevraagt) over goth en wiccans enzo. Ze noemt me nu wicca ze weet wast niet wat het is. Ik blij dat ik de komende zes weken niet naar ak mag.
|
|
|
Post by vindica malarum on Jan 28, 2006 20:21:27 GMT 1
Ik haat het als mensen mijn vrienden bedreigen. Ik vind het laf als andere mensen haar niet helpen.  Van wat ik heb gehoord was ze in het begin alleen. De jongens hadden een mes en wachtte haar op. Over laf gesproken. Ze kennen haar amper. Ze noemde haar wiccan en gothic. (Ze had toevallig zwarte kleren aan.) Ze is er geen, denk ik althans en dan maakt het nog niet uit. Er liep iemand langs en die had het mij een dag later verteld, maar die hielp niet. Ik weet niet hoe ze weg had weten te komen, weet ik niet. Er is hier iemand die dat wel weet.
|
|
|
Post by Fallen Angel on Feb 1, 2006 16:38:33 GMT 1
STOMME MSN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >_<
|
|
|
Post by Morgan Hope on Feb 1, 2006 17:43:17 GMT 1
stom mens moest dat nou?!!!!!!! kon je niet gewoon een dag aardig doen? Een dag??!!
|
|
|
Post by Fallen Angel on Feb 2, 2006 12:23:22 GMT 1
Dat Emmy me om kwart over 9 sms't als ik nog lig te slapen! 
|
|
|
Post by Luna on Feb 2, 2006 15:21:54 GMT 1
En daarna sms-te jij mij wakker! 
|
|
|
Post by Mala virgo on Feb 3, 2006 21:45:55 GMT 1
Ik haat roddels! Onze hele klas heeft nou ruzie. Onze mentrix maakte het niet bepaald beter ofzo.
|
|
|
Post by Morgan Hope on Feb 4, 2006 20:43:52 GMT 1
Roddels I hate them...... ik zit nu al de hele dag met een *** liedje in mijn hoofd en het wil er niet uit! En zelfs de tekst klopt niet moet je nagaan om de 5 min schreeuw ik :No I do'nt say a word, stay?
Weird!!
|
|
|
Post by Luna on Feb 4, 2006 20:50:49 GMT 1
Ze geven altijd mij de schuld! ALTIJD heb IK het gedaan! 
|
|
|
Post by Mala virgo on Feb 4, 2006 20:51:16 GMT 1
Ja, ik heb dat nu ook bij een nummer van mijn broer en dat is saaie muziek en dan is het echt de hele tijd: rennen of stilstaan langzaam kapot gaan enzo en dan met een limburgs accent is niet erg leuk. En nog een liedje dat we zelf hebben gemaakt dat gaat over een brugger die gepest word en die wil er ook niet uit en dat was voor de opendag en die is al een paar uur voorbij!
|
|
|
Post by vindica malarum on Feb 4, 2006 20:57:40 GMT 1
achgot. Dat krijg je als je de aankomende bruggers gaat pesten. Nou de bruggers hebben allang geluk dat junior ze nooit heeft rondgeleid.
|
|
|
Post by Mala virgo on Feb 4, 2006 21:10:58 GMT 1
Ik heb niet genoeg medelijden meer over denk eens aan die bruggers die ddor calvin of zef worden rondgeleid. Ik haat het als mensen grappen maken over ruzie's en dat het zo door de hele school versprijd. En niet boos worden menno maar Junior is een bruggerplaag. moest er ff uit.
|
|
|
Post by Morgan Hope on Feb 6, 2006 17:00:41 GMT 1
Bruggers: Sommige zijn heel braaf en huppelen niet door de gang.  < Stomme warom moet je juist haar altijd pesten he? stomme ***
|
|
|
Post by Mala virgo on Feb 6, 2006 19:41:00 GMT 1
Ik haat mensen die zeggen dat ik goth haat. Dat is een grote belediging want de meeste vrienden van mij zijn gothics. Daarna haat ik mensen die pronken met andersman veren. TONKE kill you, bewaar het wel voor de killroom. Ik had dus een tekening gemaakt en een verhaal erbij. Toen pakte de leraar 2 bladen de genen met mijn tekening en mijn tekst en blaadje 2 haar huiswerk. Ze gaf het huiswerk terug en nam het blad met de tekst en de tekening mee. (de innemer is een leraar) Dus ik vroeg aan haar welk blaadje heb je terug. Het was haar huiswerk. Ik baal daar gaat mijn verhaal met tekening. Toen naar de les legde ze de tekening weer terug tussen onze tafels in. De leraar ging met Tonke praten. Ik vroeg daarna aan de leraar en Tonke of ik mijn tekening en verhaal terug mocht begint ze opeens: "het is mijn verhaal hooor en ook mijn tekening jij tekend niet zo mooi. Ik kon haar wel vermoorden. De leraar houd de tekst en kopieerd het zodat de hele klas het kan lezen want die vond het goed. Maar ze valt vanzelf door de mand mijn naam staat er namelijk op. Wie zal het als eerst merken? Dit heeft ze al vaker geflikt en ik baal er erg van want ook een keer heeft het mijn cijfer beinvloedmet tekenen. Ten derde haat ik mensen die zich het zielligst vinden. Weer tonke. Ik woon dus in een best mooi en groot huis, we hebben paarden en veel land geen boerderij ofzo maar voor in een dorp veel land. Dat is ff info die wel handig is voor ik het vertel. Ik heb er nooit mee lopen op te scheppen ofzo, de meeste denken dat ik in een gewoon huis woon door mijn gedrag ofzo. Tonke blijkt dus problemen thuis te hebben. Ik probeer haar dus te troosten want op school ging er ook al iets mis ze had een 4 inplaats van een voldoende. OOw nu was ze zo zielig (ik had een 1 en ik had hard geleerd maargoed ik sta daar nog voldoende voor.) Toen begon alles Tonke en ik kregen ruzie omdat sander haar uitlachte voor de 4 en ik zei toen dat is niet om te lach als je wilt lachen lach mij dan maar uit ik heb een 1. Hij hield op met tonke te pesten en ging mij pesten. Dit deed ik voor Tonke omdat ik wist dat ze ergens mee zat en zij wel een onvoldoende stond nu. En ze begon opeens dat jij nou trots bent op een 1. Ik werd toen een beetje boos en zei denk je nou echt dat ik er blij mee ben. toen zei zij ja het kan jou niks schelen je ouders kopen je cijfer toch weer op. Halve klas verbaast want die wisten niet dat mijn ouders rijker waren dan die van Tonke. Maargoed dat schoot even verkeerd lijkt me duidelijk. tranen rolde over mijn wangen zonder dat ik echt huilde. Toen zei zij jij hebt toch nooit problemen nou ik wel. hier stop ik maar want toen begon de hele klas ruzie te maken om alles. Ik heb echt geen problemen hoor ik moet misschien alleen maar van school, ik heb telkes ruzie met mijn stiefvader. zit tussen family ruzies en ga maar door maar zij is belangrijker. Ik heb ook nog gezegt en dat was erg gemeen: "jij zou van mij al het geld mogen hebben daqt ons gein bezit en ik dan het geld van jou gezin, maar dan wel meet alles wat er bij hoor. Want wij zijn zo rijk door de erfenis van mijn vader die van s'ochtends vroeg voor ik op was tot s'avonds tot z'n 7 uur alleen maar buiten was aan het werk. Ik heb hem niet vaak gezien en als hij nog leefde dat dat dan in 2002 anders zou worden. Toen ben ik uit boosheid de klas uitgelopen , ondertussen werd zij eruitgesteurd en toen haalde ze uit omdat ze er door mij was uitgesteurd. Nu heb ik een kras in mijn nek en flinke ruzie als je iemand in het begin nog wel wilt helpen.
|
|
|
Post by vindica malarum on Feb 6, 2006 19:54:38 GMT 1
Ja, tonke is echt jaloers. Voor het geval dat je het niet weet, ze haat je omdat je rijke ouders hebt. Heb je door dat ze je haat sinds ze bij je thuis is geweest. Dat is ook bij Bo gebeurt. En het is niet gebeurt bij Sander maar die vind ze vast leuk net als alle andere meiden uit jou klas. Voor haar is het moeilijk te begrijpen hoe jullie aan het geld komen, je kunt het haar niet kwalijk nemen. Anders kun je calvin en zeff ook nooit meer vertrouwen die noemen je voor de lol stier.
|
|
|
Post by Mala virgo on Feb 6, 2006 20:08:17 GMT 1
Ja maar zeff is een eikel geworden. En over sander hij is leuk maar niet verkering leuk oke.
|
|
|
Post by Fallen Angel on Feb 6, 2006 20:26:52 GMT 1
Dat ik gewoon weer ziek begin te worden! En ik haat snotneuzen! *bah*
|
|
|
Post by Luna on Feb 7, 2006 16:46:25 GMT 1
De hele klas eerste 2 uur vrij, behalve IK!  Nee, wat krijg ik.. Een tussenuur!! Argh..
|
|
|
Post by vindica malarum on Feb 7, 2006 17:09:55 GMT 1
Wij ook al iedereen krijg een uur vrij behalve onze klas en 2c. Dit is bijna geen toeval meer. Ik wil dan minstens een aula uur dan mogen we nog naar het piazza (winkelcentrum erg gezellig)
|
|
|
Post by Mala virgo on Feb 7, 2006 20:30:33 GMT 1
Dan ga je toch, ik ben niet gesnapt. (Ik ben niet gestoort ik weet best dat als ik gesnapt word ik geschorst word, maar jij wordt dat niet al je gaat.) Heb een rotdag gehad. Ben er 3 keer uitgestuurd en moet nu klussen, alsof er iets te doen is. Er was 1 lichtpuntje ik had geluk. In het b-uur ben ik na piazzaa geweest en werd niet gesnapt. Toen ik samen met een paar vrienden binnenkwam en onze jassen hadden opgehangen kwam de leraar aanlopen. Lucky girl (It took a while but now I'm finaly a lucky girl)
|
|
|
Post by Ice Melody on Feb 9, 2006 17:59:41 GMT 1
WAAAHHHH! Oke nu moet ze echt verdomme d'r bek houden! En dat noemt zich een vriendin! Terwijl ze achter m'n rug om loopt te lullen dat alle kneuzen met mij omgaan en dat ik zelf zeker ook een kneus wil worden! En dat ik op moet houden met die kankergothicmuziek! JA SORRY IK BEN LIEVER EEN KNEUS MET VRIENDEN DAN IEMAND DIE ALS PLAYBOYBUNNY GAAT MET CARNVAL, ER HALFNAAKT BIJLOOPT EN ALTIJD OM ALLE DOMME DINGEN MOET LACHEN! Zo dat moest eruit...
|
|
|
Post by Fallen Angel on Feb 9, 2006 18:38:44 GMT 1
wij luisteren niet naar gothicmuziek maar naar metal.. 
|
|
|
Post by Ice Melody on Feb 9, 2006 20:11:21 GMT 1
Ja maar dat weet zij niet(A)
|
|
|
Post by Luna on Feb 9, 2006 20:57:13 GMT 1
Ik haaat school. 
|
|