|
Post by Mala virgo on Mar 14, 2006 19:48:40 GMT 1
Ik heb de toetsweek echt zo k*t gemaakt. Ik heb alleen nog maar lagen cijfers voor alles. Behalve grieks daar kreeg ik een normaal cijfer voor en een 1 van mij wordt weggestreept. Ze moest wel anders ging ik naar de rector want de eerste keer moest ik hem maken ook al had ik niet kunnen leren omdat ik ziek was. Daarna belde ze me 22 uur van te voren op de trouwdag van mijn ouder je mag hem wel inhalen morgen. Ja toen kon ook niet leren
|
|
|
Post by Morgan Hope on Mar 15, 2006 19:26:59 GMT 1
Dat hebben ze wel stom geregeld(jouw school) Ik moet zaterdag een wedstrijd spelen,maar zondag krijg ik de (spel)regels te horen  slik...........
|
|
|
Post by Fallen Angel on Mar 15, 2006 19:53:28 GMT 1
Hmpf..een vriendin zou antwoorden toesturen, gaat ze eerst leren en ik ben al harstikke moe moet ik daar ook nog op wachten. *zucht* Ik ben het zat ik ga der ff smsen dat ze het NU moet sturen heb al bijna 1 uur gewacht..
|
|
|
Post by angelofdestiny on Mar 15, 2006 20:04:40 GMT 1
Ze regelen zo veel stom. Noch heel even en we hebben nog maar 2 docenten voor nederlands en gramatica. De een is alleen voor die vakken maar de ander geeft ook nog eens grieks en latijn. De andere leraren zijn afwezig want; de ene heeft kanker en dat is heel erg. de tweede gaat binnenkort met zwangerschapsverlof en de andere is overwerkt. Dat is bij andere vakken ook. duits en klasike talen missen ook leraren dus moet je je eens voorstellen hoe druk de docente van nederlands gramatica en klasike talen da worden er veel.
|
|
|
Post by Morgan Hope on Mar 21, 2006 14:20:53 GMT 1
Nogal ja, Nu zijn er bij ons een paar leraren al heeeel lang ziek,nu lopen we dus heeeel ver achter.Moet je nagaan wat we wel niet voor de PWW moeten inhalen,want die proefwerken gaan over die stof. :S
|
|
|
Post by Mala virgo on Mar 21, 2006 17:17:05 GMT 1
Dat is erg dan heb je ook veel huiswerk. Bij ons valt er ook veel uit omdat de 4de jaars naar rome zijn dus gaan we ook weer achterlopen. Wel lekker veel uitval maar helaas moet je het inhalen.
|
|
|
Post by angelofdestiny on Mar 29, 2006 17:16:14 GMT 1
Sorry hoor van Rome. Ik vind het oneerlijk ik zit al de heletijd aan mijn huiswerk en ben nog steeds niet klaar ik stop zo denk ik want ik was al vroeg uit.
|
|
|
Post by Morgan Hope on Mar 29, 2006 17:32:49 GMT 1
Stomme!!!! waaro moest je mij dat stomme *** briefje laten geven!!!!!!!  Nu denkt die stomme *** dat dat briefje van mij is! 
|
|
|
Post by Mala virgo on Mar 29, 2006 19:45:10 GMT 1
@ morgwen heb je problemen gehad met leraren. Door een briefje. Ik ben nu echt heel boos. Ik had de aantekeningen in een gedicht geplaatst want dat leert heel makkelijk voor mij. Dan kreeg ik nog straf ook terwijl ik alle aantekeningen ook gewoon had.
|
|
|
Post by Morgan Hope on Mar 31, 2006 13:58:56 GMT 1
 Stom dat ze dan boos worden hoor,en dat terwijk je de gewone ook had. En nee het was helaas geen leraar,maar een jongen uit de tweede. Ik moest hem van een vriendin zonodig een briefje geven. Omdat ze dat zelf niet durfde,maar toen dacht hij dat dat stomme briefje van mij was,en al zij vrienden ook. En daar was ik dus heel blij om(niet dus).
|
|
|
Post by angelofdestiny on Mar 31, 2006 15:44:18 GMT 1
Dat is echt K*T. Ik heb honger. Ik mag pas weer om 6 uur eten. Ik wordt echt gek van malavirgo die doet voor morele steun mee. Volgens mij wordt ze al hyper van een glas water want we mogen alleen thee en water drinken en zij lust geen thee zonder suiker. Ze staat nu een beetje hyper actief achter me te springen. Onee ze gaat net ze gaat vast weer rondjes rennen met een paar jongens uit haar klas.
|
|
|
Post by Newn on Apr 3, 2006 15:06:55 GMT 1
@ AOD: Geef der een dwangbuis, is ze gelijk wat rustiger (: GRAPJE, WAS GRAPJEEE 0=)
OMG OMG OMG IK HAAT JE! IK DOE VERDOMME TOCH MN BEST? jezus .. Mr. Assholeperson werd kwaad! Waarom? Omdat ik een black-out had! Kan ik toch niks aan doen? 'Beter concentreren, beter leren, beter opletten' Precies de drie dingen die ik écht niet beter kán! IK DOE MN BEST, ZEG IK TOCH?! Leer er mee leven, ik ben niet perfect! KLOOTZAK! Ik hoef toch niet altijd overal de beste in te zijn? Sommige dingen kán ik gewoon niet, je hebt zelf gezien dat ik mn best doe toch? SNAP DAT DAN!
|
|
|
Post by Mala virgo on Apr 3, 2006 18:11:01 GMT 1
Beter dan je bent kun je niet. Sommige mensen snappen dat gewoon niet. IK MOET GVD NAARBLIJVEN MET DE GEHELE KLAS OMDAT WE TE DRUK WAREN. IK WAS HARTSTIKKE STIL. (Oké ik sliep bijna maar dat is niet het punt.) TOEN VROEG IK WAAROM MOET IEDEREEN NAARBLIJVEN, IK HEB DEZE LES BIJNA NOG GEEN WOORD GEZEGT, ALLEEN ANTWOORD OP U VRAAG. TOEN ZEI HIJ DAT IK ME MAAR METEEN KON GAAN MELDEN NU MOET IK 2 UUR NAARBLIJVEN EN KLUSSEN VOOR DE CONGIËRGE. Toen begon hij met de dagelijkse praak die we krijgen over het feit dat we te druk zijn.
|
|
|
Post by Morgan Hope on Apr 3, 2006 19:49:49 GMT 1
Die stomme leraren met nablijven. En die preken na 25 jaar ervaring zou je toch eens moeten weten dat dat niet meer werkt.
STOMME B*TCH!! WAAROM?! Ga je lopen roddelen over mij? Heb ik je iets MISDAAN ofzo? GVD WAAROM DOE JE DAT NOU?! En kan iemand mij vertellen WAAROM ik alweer een stukje duim van mezelf afschaaf? Met de KAASSCHAAF nog wel ! Het meest ongevaarlijke ding uit de STOMME besteklade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ging wle perongeluk,geen zelfverwonding.,.,,,)
|
|
|
Post by Luna on Apr 4, 2006 17:01:18 GMT 1
Ik ben zoo fucking ziek. En ik weet zoo fucking me huiswerk voor morgen en de rest van het hellaluja niet. En waarom geef je geen antwoord als ik om huiswerk vraag?! Waarom ga je na het negeren gauw offline? -____-' OMG! Dat noemt zich vriendin.. >_<
|
|
|
Post by Mala virgo on Apr 4, 2006 17:41:26 GMT 1
@morgwen ik vind de kaasschaaf juist het gevaarlijkst. Nou naar het aardappelschilmesje, maar ik en scherpe dingen.
WAAROM IS ER NOU SCHOOL HET LEVERD ALLEEN MAAR WOEDE EN STRESS OP. IK MOEST EEN RAP MAKEN VOOR MUZIEK. HIJ HAD GEZEGT HET KAN ME NIET SCHELEN IN WELKE TAAL JE HET MAAKT AL DOE JE HET IN HET LATIJN. TOEN VROEG IK OMDAT DAT VAN EEN VRIENDIN MOEST (en ik wilde zowieso zijn antwoord weten) MAG HET IN HET SINDARIJNS (elfen taal van tolkien) ZEGT HIJ GA JE MAAR MELDE WIST HIJ GEEN ANTWOORD OFZO. TOEN VROEG IK MAG IK OOK WETEN WAAROM ANDERS WORD DAT ZO AAN MIJ GEVRAAGT EN WEET IK HET NIET. TOEN ZEI HIJ OMDAT JE DEZE LES AL EEN PAAR KEER VERSTOORDE. ( even voor alle duidelijkheid ik had dus mooi mijn vinger opgestoken. daarvoor had ik gevraagt of ik ff naar de wc mocht en daarvoor of ik een pijnstiller mocht halen. als ik koppijn heb dan lijken me dat niet echt reden om me eruit te sturen.) MAARGOED IK PAK RUSTIG MIJN SPULLEN IK NAM DE TIJD. TOEN ZEI HIJ IK WIL MORGEN NAAR HET 7DE UUR EEN RAP VAN JOU HEBBEN. TOEN VROEG IK TOEN IK IN DE DEUROPENING STOND WAT MOET IK DAN VOLGENDE LES DOEN. DE RAP 10 KEER OVERSCHRIJVEN (minstens 160 woorden) EN ALS JE DAT NIET AFKRIJGT DAN GA JE MAAR EEN LEKKER DOOR TERWIJL JE NAARBLIJFT. OKE ( nog even tijdrekken zodat ik er teminste echt uitgestuurt werd) IK LIEP NAAR DE GANG EN LIEP TOEN WEER TERUG EN VROEG IN WELK LOKAAL IK NAARMOEST BLIJVEN. DUS NU BEN IK BEZIG MET MIJN RAP IN HET ENGELS OM HET MOEILIJK TE MAKEN (ik moest dat van hem hij denkt echt dat dat moeilijk is echt niet.) MAAR 1 VOORDEEL IK HOEF NIET NAAR TE BLIJVEN WANT ONZE RECTOR VOND HET EEN STOMME REDEN. de rap moet ik nog wel ik ben nu al 15 minuten bezig en ik heb de klatversie al af.
|
|
|
Post by Newn on Apr 4, 2006 18:02:48 GMT 1
@ Mala Virgo: Jezus, hebben alle leraren dezelfde manier van denken ofzo? Dat slaat echt helemaal nergens op!
OMG OMG OMG WAAROM HEBBEN MENSEN IN GODSNAAM ZENUWEN? WAAROM?! Godsammekrake, m'n allereerste fucking optreden compleet verKUT door de zenuwen >.< Gelukkig ben ik niet de enige en begrepen mensen het wel (gaan ze alsnog vertellen dat ik door moet gaan met zingen enzo, maar dat was alleen uit medelijden, dat weet ik gewoon o.o), MAAR DAN ALSNOG! Het is zoooo frustrerend, ik wist dat ik het beter kon MAAR HET GING NIET! >_____<
|
|
|
Post by Mala virgo on Apr 10, 2006 19:28:36 GMT 1
Ik haat straf morgen gaat mijn straf in het wordt moeilijk die te overleven de straf luid: Geen TV (nou en die gebruik ik niet zo vaak behalve als er een leuke film komt of ik me verveel) Geen internet ook niet voor school je gaat maar naar de mediatheek. (SHIT dat beteken dat ik pas om 17:15 thuis ben dat is niet eerlijk en geen rpg's meer!!!) Geen computer meer behalve voor school. (WAT!?! moet ik dan verhalen gaan schrijven op papier en geen computer spellen meer, oow wacht die mag ik er nieteens ophebben maar niet meer al mijn muziek.) Dat was dus de eerste en nu omdat ik werd gebeld voor het huiswerk door iemand mag ik ook geen muziek meer (Dit is echt het ergste ik vind het hier erg leuk maar muziek is me dierbaarder) Oja ik heb huisarrest wat moet ik nu doen zo kan ik niet naar de bieb voor boeken ik mag wel mijn boeken terug brengen ik hou dus alleen mijn huiswerk over ik mag ook niet tekenen maar dat hou je bijna niet tegen bij mij.
|
|
|
Post by Morgan Hope on Apr 11, 2006 17:23:43 GMT 1
Je kan altijd nog je mp3 mee naar school nemen als ze die niet hebben afgepakt en op school kan naar WWW.CLIPPAGINA.NL gaan om daar muziek te luisteren(als dat kan en mag in jullie mediatheek), je kan er altijd nog het schermpje van het vak muziek ervoor zetten,meer kan ik ook niet bedenken... GVD stomme gymleraar! LAAT JE ALLE MEISJES 60 MIN AAN DE KANT ZITTEN!!!! WAT BEN JIJ VOOR LERAAR?  ??EN DAN OOK MOETEN DOUCHEN!!!!!!GVD! WE HEBBEN NIET EENS BEWOGEN!! 
|
|
|
Post by Mala virgo on Apr 16, 2006 19:50:26 GMT 1
Waarom moesten jullie dan aan de kant zitten. Tja jullie kunnen nog douchen onze douches doen het niet. Iedereen stinkt dan altijd, er gaan ook wel een paar deo's doorheen.
|
|
|
Post by Morgan Hope on Apr 18, 2006 17:56:55 GMT 1
Malavirgo@:Omdat we blokjesvoetbal gingen doen,en de jongens het dan ontzettend leuk vinden om tegen andere jongens te spelen dus zijn de meisje al snel af,de jongens in de klas waarin ik zit voetballen namelijk op een hoog niveau (en de meeste meisje zijn in de klas niet goed in voetbal). Iedereen vragat aan mij wat ik met me hoofd heeft gedaan,omdat het zo ROOD, is :s. Ik ben gewoon verbrand en dan vragen ze waardoor. Door de regen!!!! nou goed??  Ik heb gisteren de hele dag in het veld moeten staan en dan sta je dus in de zon. Dus krijgen ik van die goedbedoelde dingen te horen dat ik komkommer of yoghurt of aftershave (dat verwarde ze met aftersun zooi :S) erop moet doen,als het aan hun lag zat mijn hoofd onder met fruisalade-yoghurt zooi dinges..........
|
|
|
Post by Fallen Angel on Apr 19, 2006 13:31:11 GMT 1
Ik moet gewoon te veel leren voor morgen!
|
|
|
Post by Luna on Apr 19, 2006 15:47:28 GMT 1
Stomme corvee. >_< Dankzij het moet ik in de pauzes vegen-wat niet zo erg is, want we doen er ecpres zo lang over dat we 10/15 minuten te laat in de les komen-maar ook na school! Moet ik alleen 6km fietsen, ja, een km om. ><'Arrgg..
|
|
|
Post by Mala virgo on Apr 19, 2006 19:09:52 GMT 1
@ morgwen Bij ons moeten de jongens dat niet proberen. A: wij zijn met meer (8 tegen 16) B: een meisje voetbalt en de rest kan aardig goed voetballen. C: De meiden bij ons werken nooit samen met gym tenzij de jongens samen werken. Dus wij zijn onoverwinnelijk als we geluk hebben.
GVD wat is die nieuwe leraar saai duf en denkend dat wij 5 zijn ofzo. ik weet best wanneer je dt d t of tt moet invullen hoor. Wij hadden met de klas samen z'n 4 fout in totaal terwijl idereen 25 zinnen had. Toen hij wist dat er 23 van de 26 waren zonder fouten zei hij "Nou we doen nog maar een stencil." Toen vroeg ik waarom dat nou weer (oké op een beetje onbeleefde toon maarja) we hadden bijna allemaal nul fout en niemand had er meer dan 2. Toen zei hij dat ik mijn mp3 in moest leveren (die stond niet aan ik had alleen de oordopjes in mijn oor zoals vaker ondanks dat die uitstaat. Toen zei ik ik heb geen mp3. wat zijn dan die dingen in je oor. Nou dat zijn oordopjes. toen zei hij weer van dan heb je toch een mp3 ik weer nee het zijn trouwens oordopjes van een dikskman maar dat buitenwegen. toen zei hij dat ik mijn diskman in moest leveren. dus ik sta op en loop het lokaal uit naar mijn kluisje en kom terug met mijn diskman. toen zei hij wat was je doen ik weer mijn diskman halen toen zei hij die had je bij anders kon je niet luisteren. (oordopjes zaten nog steeds in mijn oor) de hel klas begint te kuchen (er ging een mobiel en dan overstemmen we het altijd) uiteindelijk had ik mijn diskman ingeleverd en ik ging zitten toen zei hij en niet meer luisteren he ik weer hoe kan dat nou er zit geen cd in (hoopte ik ook echt anders werd hij boos) nou ik weet niet of er een cd in zat of niet want hij kreeg hem niet open. maar heel leuk en aardig jullie begrijpen er vast geen bal van maar ik baal want mijn diskman is ingenomen.
|
|
|
Post by Fallen Angel on Apr 19, 2006 19:45:01 GMT 1
@ Luna. Wij krijgen geen corvee  zelfs in de brugklas niet gehad! (toen kreeg alleen VMBO en VMBO/HAVO het [evil grin])
|
|
|
Post by Morgan Hope on May 5, 2006 10:42:03 GMT 1
@: Malavirgo ik kan het nog volgen hoor, je had hem wel even mooi beetgenomen vind ik.<
Stom mens zoiets zeg je toch niet!! Ik had een cd van WT opstaan zegt ze gewoon : Waarom luister jij naar die muziek? je word toch niet zo'n gothic als bij ons op school hè? En toen werd ik echt zo'n beetje RAZEND ik heb er niet echt gesproken, ik was zo ONTZETTEND BOOS op haar. Hoe DURFT ze zoites te zeggen !!!! :@
|
|
|
Post by Fallen Angel on May 7, 2006 15:00:49 GMT 1
zulke mensen heb ik ook in de klas...ze vinden WT wannebe muziek. Tjaa ze weten niet dat ze zelf altijd naar muziek luisteren wat op dat moment 'hip' is
|
|
|
Post by Morgan Hope on May 7, 2006 15:19:52 GMT 1
Gelijk heb je ja, ik haat het als ze zo doen.
|
|
|
Post by Fallen Angel on May 8, 2006 13:43:09 GMT 1
Beste is niks van aantrekken, ik wordt/ werd door een jongen gothic genoemd. Zelf hebben ze een boerderij dus ik noemde hem boerenlul, tjaa daar was hij ook niet zo blij mee.
|
|
|
Post by Mala virgo on May 8, 2006 20:31:41 GMT 1
Vuur met vuur bestreiden. Meeste vinden dat slechte acties maar goede joh. Ze noemen mij gothic vanbinnen alsof ze weten wat dat is. Ik moet eerlijk toegeven dat ik gothic vanbinnen niet echt snap maargoed. Ik luister oude muziek en nieuwe als ze maar goed zijn maar ik vind zeker de top 40 op dit moment niks. Ik heb alleen mijn diskman nog niet terug. Wel heb ik even een uur een orlando bloom poster geleend. Eigenlijk heeft hij hem nog niet terug maar hij ligt bij onze congierge.
|
|