|
Post by Mala virgo on Jan 17, 2006 21:11:21 GMT 1
ik sta een voldoende voor grieks maar die rijtjes ken ik dus echt niet. wij krijgen als tip om de lidwoorden te leren. ik weet niet of het goed werkt want ik lees alles altijd hardop (bij latijn vooral) maar ik kom niet uit die spiritussen dus dat valt voor mij al af maar voor jou misschien niet.
|
|
|
Post by Ice Melody on Jan 17, 2006 22:11:13 GMT 1
Die spiritussen zijn het meest klote aan Grieks, onze leraar rekent het hele antwoord fout als je die irritante klotedingen vergeet. Wel een goede tip van je trouwens, de lidwoorden leren gaat makkelijker denk ik. Bedankt!
|
|
|
Post by Luna on Jan 18, 2006 12:01:54 GMT 1
Ik blij dat ik geen Grieks heb. Waarom moet je GVD altijd liegen!! ( Ja,SUZAN WEER!!) Zouden we samen rijden. ( naar school en terug) Zeggen ze GVD dat Marielle hun hadden gebeld en zei: 'Wij gaan op de fiets!' Nou niet trutten! Dat zei een van jullie, omdat die eerst niet met de auto mocht! Pff.. en dan ons niet mee laten gaan! Vrijdagavond met het feest kunnen jullie het uitzoeken hoe je gaat!
|
|
|
Post by Fallen Angel on Jan 18, 2006 15:01:25 GMT 1
Wat ben ik blij dat ik nu dus heb besloten om alleen te rijden! ik had altijd het gezeik dat de gene die meerijd nooit op tijd klaar was en dat ik buiten kon gaan staan bevriezen..
|
|
|
Post by Luna on Jan 18, 2006 15:02:51 GMT 1
Ga je nu in je eentje naar school fietsen?
|
|
|
Post by Fallen Angel on Jan 18, 2006 15:11:48 GMT 1
Jep, Mp3tje keihard aan. No Problem
|
|
|
Post by Luna on Jan 18, 2006 15:41:42 GMT 1
En dan te geloven dat ik niet eens in me eentje over het belse lijntje mag fietsen!  Nou,okee.. er zijn er al een paar..You know.
|
|
|
Post by Mala virgo on Jan 18, 2006 17:43:35 GMT 1
ik had een so grieks en als je de spiritus 1 keer was vergeten had je al een 5 niet normaal gewoon. ik had er 2 fout en alle woorden goed vertaalt. ik had een 1 gekregen. ik ben niet eens naar de rector geweest maar meteen naar de school leiding. (zo maken leraressen zich dus zo gehaat bij mij) ik heb de lidwoorden ook zitten leren het duurde even maar ik ken ze
|
|
|
Post by Ice Melody on Jan 18, 2006 17:48:07 GMT 1
Ik ben nu bezig, heb morgen dat verdomde ding. Haat het. En ik moet vanavond uit eten, dus ik heb niet eens veel tijd. *Trapt Grieks hel in*
|
|
|
Post by Mala virgo on Jan 18, 2006 19:21:22 GMT 1
School,
Best vermoeiend zo allemaal op school, en dan die leraren, er is er maar één mijn idool. Die idool vertrouw ik en staat aan mijn zei, zij heeft altijd een luisterend oor voor mij
Het huiswerk wordt eigenlijk ook veelsteveel, soms kan ik het maar maken voor een deel. Gymnasium is af en toe zo zwaar, en dan te bedenken:"Ik moet nog 4 jaar"
Mijn cijfers, niet oké.. Maar de moeite ervoor die ik doe, ik word gewoon net iets te moe. Ik doe gewoon hard mijn best.
nou vindica hier heb je een gedicht over hoe school gaat idool Dekker natuurlijk
strafwerk alweer van willemse elke keer nu moet ik voor straf een gedicht maken willemse, grote fout ik ga u lekker afkraken lesgeven doet zelfs een varken nog beter maar jij doet het voor geen meter loop toch naar de hel dan zijn wij van je af en ik lekker minder straf misschien gebruiken we de boeken nog wel ik heb al genoeg zinnen maar me nog niet gelucht ik ga gewoon door want jij bent echt berucht al geef je me straf ik win elke keer weer geef toch op elke keer doet het bij u weer zeer ik ben slim en u bent dom en mensen zoals u daar lach ik om uw haat voor mij komt door uwzelf u zette me bij jop en calf (calvin) uw haat mij geloof me ik weet het maar daardoor vind ik u ook een grote slet ik heb nu al meer dan genoeg zinnen ik stop nog niet want u liet me beginnen welke straf u me ook geeft ik zorg altijd dat u beeft geef me maar straf en 1en ik ga altijd zacht op me tenen naar de rector toe u maakt me niet moe uw heeft mijn grootste haat ik weet het ik maak u kwaad
dit gedicht zal ze ook krijgen. ik heb er genoeg van dat ze me beledigt
*Trapt Grieks hel in* helemaal mee eens ik sta nog voldoende maar dat blijft niet lang
|
|
|
Post by vindica malarum on Jan 18, 2006 19:25:32 GMT 1
ik smeek je lever dit niet in. ze vilt je leven. ik weet dat je kwaad bent omdat ze je echt heeft gekwest. ze had je vader nooit een gestoorde gek moeten noemen en jou geen slet. je wordt geschorst al je dit doet. denk niet dat je er zo goed afkomt als toen je een boek naar haar kop gooide. doe het niet. je hebt me tips gegeven nu geef ik jou tips doe het niet.
|
|
|
Post by Mala virgo on Jan 18, 2006 19:39:13 GMT 1
kom maar op msn je haalt me niet over. ze had mijn vader nooit moeten uitschelden en zeggen dat het zijn eigen schuld is dat hij dood is
|
|
|
Post by Fallen Angel on Jan 18, 2006 20:17:53 GMT 1
Wat zijn dit nou weer voor leraren!  Mensen zulke zeg en doe je toch niet! En kan iemand me wat uitleggen over die spiritussen enzo? PM me maar. anders gaan we nogal offtopic 
|
|
|
Post by Vloek on Jan 19, 2006 19:50:10 GMT 1
@ Fallen: Omdat ik nog wat te klagen heb kan ik dit er wel bij zetten...Spiritussen zijn de komma's en andere leestekens boven de letters bij sommige Griekse woorden. Bijna elk woord heeft er één, en je mag ze niet vergeten erop te zetten. Net zoals de accenten bij Frans, alleen zijn het er veel meer.
Klaagbaak: Mijn cijferlijst is fout! Ik sta helemaal niet onvoldoende voor Wiskunde en al helemáál niet voor Engels, met die negen die ik hoor te staan! Staat er een vijf! Hoezo computer van slag?! Ik schrok me een ongeluk!En onze mentor is er ook nooit! En als ze er is is ze stikchagrijnig en krijgen wij op ons kop bij elkr geluidje dat we maken! (Ik zet tegenwoordig Nightwish op, dan hoor ik haar niet(A))
|
|
|
Post by Mala virgo on Jan 20, 2006 16:11:53 GMT 1
Een wonder ik hoef niet naar te blijven en ben er niet uitgestuurd. Ze ging zelfs de boeken gebruiken. Iedereen behalve ik moet een gedicht schrijven dat ze de boeken niet bij hadden. Mijn metrix was wel razend en van haar mag ik de komende lessen niet naar AK. Daar baal ik van. Geloof het of niet. Ik sta namelijk heeel laag voor AK (5.8) en als ik geen aantekeningen heb ben ik waarschijnlijk dood.
|
|
|
Post by vindica malarum on Jan 20, 2006 16:20:11 GMT 1
Ongelooflijk, jij weet echt wanneer je te ver gaat of niet. Volgens mij heb je haar nu echt gek. Is dit nou de eerste les die je verlaat zonder straf? Maar mag ik dat gedicht ook gebruiken als ik straf heb? Ik ben namelijk weer al mijn stencils kwijt. Ik wil geen ak meer, en anders wil ik een andere leraar of lerares. Ik moet een engels gedicht maken voor straf wat hebben ze met gedichten. Ik zoek mijn oude schrift wel voor aantekeningen. Maak jij dan een engels gedicht voor me. jij ben beter in engels en in dichten.
|
|
|
Post by Mala virgo on Jan 21, 2006 20:02:25 GMT 1
mijn msn doet vreemd. ik kan me niet online zetten:(
|
|
|
Post by Luna on Jan 21, 2006 21:05:37 GMT 1
GVD. Msn pleur ons er niet steeds af! 
|
|
|
Post by vindica malarum on Jan 22, 2006 20:35:01 GMT 1
malavirgo stop met junior te haten. is niet zo leuk als 2 goede vrienden ruzie hebben
|
|
|
Post by Mala virgo on Jan 22, 2006 20:37:01 GMT 1
Ik haat hem niet anders had ik hem wel veraden toen die een gat in de muur van de school sloeg. Niet mijn schuld. Waarom noem jij je niet vindex malurum ja ik heb ook latijn:p
|
|
|
Post by Ice Melody on Jan 22, 2006 21:34:22 GMT 1
Ik word verdomme bedreigd op msn door twee mensen uit de vierde! Ze zeggen dat ik een satansvriendje ben en dat ik m'n kankermuil moet houden! Ik vind dit eng, KAN IK ER WAT AAN DOEN DAT IK ANDERS BEN?! IK BEN VERDOMME GEEN GOTH! EN AL ZOU IK DAT WEL ZIJN, WAT ZOU DAT IETS UITMAKEN! ALS IK EEN SATANSVRIEND BEN, WAT ZIJN ZIJ DAN, DE TIEN GEBODEN VAN GOD ZEGGEN TOCH DAT JE NIET MAG VLOEKEN MET GODS NAAM?! WAT DOEN ZIJ DAN! IK DOE DAT NOOIT! IK BEN KATHOLIEK! IK BENGEDOOPT, HEB MIJN COMMUNIE GEDAAN EN BEN GEVORMD! EN DAN BEN IK EEN SATANSVRIENDJE? ZIJN AANHANHGER?! STOP DÁT MAAR IN JE REET!
Oke, sorry. Ik ben heel bang van die twee en meer mensen zijn me aan het toevoegen en bedreigen. Ik kan er wel om janken, als Jasper niet voor mij was opgekomen, had ik dat ook gedaan...Heeft dan niemand respect meer?
|
|
|
Post by Luna on Jan 23, 2006 17:51:42 GMT 1
Niemand heeft respect voor mensen die anders zijn als zij. *Zou willen dat ze kon helpen, heeft er hier ook last van* Ik háááááát ze. Alleen omdat we anders zijn? Omdat wij gewoon naar mooie muziek luisteren en hun naar domme?
|
|
|
Post by vindica malarum on Jan 23, 2006 19:20:29 GMT 1
Ze zijn echt erg. Bij ons is dat ook. Een goede vriend van mij was satanistisch ( geen duivelsaanbidder maar geloofde in het individu enzo) Die werd ook bedreigt zo erg dat hij er echt een beetje gek van werd. Hij heeft uiteindelijk zelfmoord gepleegt en dan doen ze opeens verdrietig. (hij was op zijn manier populair en een gothic satanist enzo maar er was een verschil mensen vonden hem aardig)
|
|
|
Post by Ice Melody on Jan 23, 2006 21:04:16 GMT 1
Daar heb ik een tekstje over...
'Why am I loved, only when I'm gone?' Uit Bless the Child van Nightwish. En voor die persoon die mij bedreigde, IK VERTROUWDE JE! IK DACHT DAT JIJ HETZELFDE HAD ALS IK! DAT JE OK ANDERS WAS!
'You took my heart, Decieved me right from the start You showed me dreams, I wish they'd turn into real You broke the promise, and made me realise, It was all just a lie...'
|
|
vindex malurum vindica
Guest
|
Post by vindex malurum vindica on Jan 24, 2006 17:27:41 GMT 1
Wow zingen die over dat soort dingen. ik denk dat ik het ook een keer ga luisteren om te zien of het me aanspreekt. nu het vloekhol gedeelte. Ik moet me om acht uur melden morgen en 3 klussen. Ik haat duffelen echt. Het ding dat zich lerares noemt net als willemse. (Het zal wel aan het vak liggen)
|
|
|
Post by Fallen Angel on Jan 25, 2006 18:15:47 GMT 1
'You took my heart, Decieved me right from the start You showed me dreams, I wish they'd turn into real You broke the promise, and made me realise, It was all just a lie...' Dat is Within Temptation he  Marja mij grote irritatie is die KUTVENT VAN TECHNIEK *Grom* hoe kan ik van een 8,3 naar een 5,5 zakken?! WAAAAH wacht maar tot vrijdag mannetje dan ga ik eens heel boos worden op jou O=) *hehehe*
|
|
|
Post by Ice Melody on Jan 25, 2006 20:22:01 GMT 1
Ik weet dat het WT is, wat denk jij nou =P Maar dat daarboven was wel NW.
Even on: Ik heb gehoord dar mijn beste vriendin dit heeft gezegd, achter mijn rug om: "Milou is gewoon een gothic, ze zegt alleen van niet om dat ze gewoon zóó op Amy Lee wil lijken. en die zegt ook dat ze geen gothic is terwijl ze dat wel is."
OJA? DENK MAAR NIET DAT IK JOU NU NOG MAG! VUILE LEUGENAARSTER! JA NATUURLIJ KBEN IK HET NIET MET ZE EENS, NATUURLIJK NIET MILOU...VUILE BITCH!DENK MAAR NIET DAT JE MIJ ZOMAAR KAPOT KAN KRIJGEN!
Zo dat lucht even op.
|
|
|
Post by vindex malurum on Jan 25, 2006 20:28:37 GMT 1
Hoe durven mensen zo te liegen om vriendschap te vernietigen. Mijn vriendin heeft het uitgemaakt omdat maar ex van zo'n 2 jaar geleden weer eens liep te roddelen dat ik haar verkracht zou hebben (is natuurlijk niet waar.) VUILE BITCH
|
|
|
Post by Ice Melody on Jan 25, 2006 20:42:18 GMT 1
Mensen zeg, zoiets zeg je nog niet?! Helaas hebben wij schijnbaar allebei mensen leren kennen die er blijkbaar anders over denken...
|
|
|
Post by Luna on Jan 27, 2006 15:48:14 GMT 1
''Wat is Luna?'' ''Wie is Luna'' '' Emmy how the fuck is Luna'' (<-- Leer engels. -_-') ''Emmy wat is Luna nou?'' ''Emmy what te fuck is Luna?'' (<-- Hier ook.)
Ik word er ziek van. Het gaat hun toch zeker geen ene FLIKKEER AAAN!!!
|
|