|
Post by angelofdestiny on Mar 29, 2006 16:21:50 GMT 1
Jij hebt ook wel snel ruzie met leraren maargoed het is een gedichten topic
het begin is van mij en later komt malavirgo. Soort spel iemand begint met een gedicht en de andere maakt hem af. AOD: duisternis overal om me heen, ik ben helemaal alleen ongeluk voor 7 jaar, alleen voor mij dat is raar
Malavirgo: het glas viel rinkelend op de grond, op de plek waar ik toen stond mijn vuist had dit veroorzaakt, toen hij het in het midden had geraakt
AOD: ik ging eerst weer gewoon door met leven, geluk werd mij niet meer gegeven alles gaat mis ik kan het weten, ik weet zeker ik zal het nooit vergeten
Malavirgo: ik ben in ongeluk gehuld, dus ik hou me gemak het is mijn eigen schuld, omdat ik het spiegeltje brak
Dit is een gedicht alleen we deden dus omstebeurt een paar zinnen. Dat kan nog irritant zijn als je iets anders bij je tekst wilde.
|
|
|
Post by Fallen Angel on Apr 3, 2006 14:13:16 GMT 1
Heel mooi! 
|
|
|
Post by Luna on Apr 4, 2006 12:37:03 GMT 1
Jullie zijn goed! 
|
|
|
Post by Morgan Hope on Apr 29, 2006 18:58:46 GMT 1
Echt mooi,knap gedaan.
verveling,dat worden nog veel flutgedichten deze week....
Starend naar buiten door het raam, de vrolijke geuren gemengd met regen. Ik besef,het is een wereld van komen en gaan, terwijl ik vast zit in mijn leven. Het is een kil en saai bestaan. Alsof je bent vastgeketend aan een muur, voor altijd gevangen. Is dit dan mijn lot,zolang als mijn levenduur? Starend naar buiten om te verlangen.
|
|
|
Post by Mala virgo on May 2, 2006 16:33:51 GMT 1
Laat me los Ik voel me gevangen In fantasie en verlangen In mijn gedachten en gevoel
Laat me alleen Mijn eigen weg gaan Vallen en weer op staan Is wat ik bedoel
Laat me ontdekken Wie ik ben en waar ik ga Wat ik zoek en waar ik sta Laat me dansen, laat me leven
Laat mij zoeken Naar wie ik wil zijn En ookal doet het pijn Ik vraag je dat te geven
En het doet ook pijn Omdat ik je vertrouw en zielsveel van je hou Ik raak je kwijt
Maar ik weet Ik zal moeten kiezen Zal jou straks verliezen Een kwestie van tijd
Dit geld dus vooral voor ouders
|
|
|
Post by Morgan Hope on May 5, 2006 10:32:04 GMT 1
Goed gedicht, brengt denk ik wel een goede boodschap.
|
|
|
Post by Fallen Angel on May 8, 2006 13:37:30 GMT 1
Echt mooi,knap gedaan. verveling,dat worden nog veel flutgedichten deze week.... Starend naar buiten door het raam, de vrolijke geuren gemengd met regen. Ik besef,het is een wereld van komen en gaan, terwijl ik vast zit in mijn leven. Het is een kil en saai bestaan. Alsof je bent vastgeketend aan een muur, voor altijd gevangen. Is dit dan mijn lot,zolang als mijn levenduur? Starend naar buiten om te verlangen. Mooi gedicht! Vind alleen het laatste zinnetje een beetje gek, ik had zeg maar verwacht dat er nog een gedeelte kwam. Misschien dat je kan proberen er nog een stukje bij te doen? =) @ malavirgo. Super mooi zeg! =O *jaloers*
|
|
|
Post by Morgan Hope on May 8, 2006 20:03:26 GMT 1
Doe ik,moet jij je mening geven.
Starend naar buiten door het raam, de vrolijke geuren gemengd met regen. Ik besef,het is een wereld van komen en gaan, terwijl ik vast zit in mijn leven. Het is een kil en saai bestaan. Alsof je bent vastgeketend aan een muur, voor altijd gevangen. Is dit dan mijn lot,zolang als mijn levenduur?
Starend naar buiten om te bedenken, dat dit rijkelijke landschap vol met vreugde en pijn, mijn hele leven zal doordrenken. Het zal doordringen, veel verder dan mij bewustzijn, verslavend is het leven achter het raam.
Ik zal zoeken naar de vrijheid, het plan dat ik beraam, maakt me los uit de eenzaamheid. Het raam begint te trillen en springt uiteen, de sleutel gevonden, pure wilskracht. Ik loop door de ruwe scherven en voel me sereen. Dan komt het leven me tegemoet, en ik lach.
|
|
|
Post by Mala virgo on May 8, 2006 20:09:31 GMT 1
Mooie, FA gewoon proberen het lukt vanzelf. Mijn eerste gedichten waren ook flut maar je leert het snel. Je leert ook snel veel rijmwoorden.
|
|
|
Post by Laetitia on May 15, 2006 18:27:20 GMT 1
Demons of the night Eating your brains And they're loving it Dead is the only way to escape
Alone Waiting Where are you? I need you No sound, no colours Just silence, just black Where am I? I think I'm dead In the dark No sound, no colours Just silence, just black All alone In the dark Without you
Waiting for you How could you? You broke my heart
Dear you Ready to listen? Every day Am I waiting for you Meanerd!
|
|
|
Post by Morgan Hope on May 22, 2006 15:50:46 GMT 1
Ik schiet met een pistool door de lucht. Een kogel van wraak meedogenloos en kil, en dan heel onverwachts eindigt zijn vlucht. Hij raakt je in je hart zoals mijn wil. Ik lach maar een trol rolt over mijn wang. De pijn die ik voel is onbeschrijflijk groot, ik voel pure angst en word bang. Zal het jou sparen en word het mijn dood?
Rood bloed van gevoelen stroomt over me heen, zal zo het lot zijn? In schuldigheid gevroren voor altijd alleen? mijn leven, hangt aan een brekende lijn.
Ik loop naar je toe met al mijn kracht, en in ee vlucht voel ik de strelende dood. Geluk neemt mij over als ik zie dat de bron van het leven je heeft opgewacht.
|
|