|
Post by Fallen Angel on Mar 18, 2006 12:04:41 GMT 1
Ben ook bezig met een verhaal , zal binnekort wel een voorproefje posten 
|
|
|
Post by Mala virgo on Mar 18, 2006 21:19:15 GMT 1
Die heb ik al. Ik ben er ook mee bezig een verhaal van mezelf maar ik raak alles kwijt. Mijn comp is geen optie dan leest mijn broer of mijn ouders het. (dat wil ik niet) Ik krijg het nog druk want een vriendin vroeg me om hulp. Een gedicht maken in elventaal en ik zei dat ik wel een beetje zou helpen ik doe nu alle zinnen en alle elven woorden.
|
|
|
Post by Fallen Angel on Mar 24, 2006 20:58:23 GMT 1
Naja dit heb ik al, als ik meer heb en veel mensen vinden het goed kan ik er misschien beter een appart topicje voor aanmaken?
In het prachtige land Arathèliën wonen verschillende volkeren met prachtige culturen. Het is een groot uitgestrekt land met vele oude bossen, kronkelende riviertjes, en bergen die tot de hemel rijken. Lang geleden hebben er vooral veel Elfen gewoond. Maar ze zijn lang geleden vertrokken en naar een heel ver land, want er kwamen te veel andere volkeren die zich met de Elfen bemoeide. Nu wonen er in het bos veel verschillende kleine wezentjes, zoals Elfjes, Pixies en nog wel wat meer, maar dat zou een te lange lijst zijn om op te noemen. Ver weg in de bergen wonen dwergen en trollen, en nog verder weg in de afgronden van de wereld de Orks.En in een vredig laagland met kronkelende riviertjes de Hobbits.Maar over deze volkeren gaat dit verhaal niet, ze zullen wel een belangrijke rol spelen natuurlijk anders zou ik ze niet gaan benoemen.Nee, dit verhaal gaat over een mysterieus ras wat nog niet zo heel lang op de Aarde rondloopt.Het Woudvolk. Ze lijken heel veel op de Elfen qua uiterlijk, maar qua gedrag meer op Orks of hebzuchtige mensen, die er ook nog wonen. Ze hebben puntoren waar meestal heel veel oorbellen inzitten, of lichaamsversierselen zoals ze het zelf noemen. Verder hebben ze óf een ringetje in hun lip óf in eentje in de neus. Ze hebben dik blond, blauw/groen of groen haar.Vrouwen hebben altijd lang haar wat ze vaak in verschillende staarten doen als ze gaan strijden. Mannen hebben minstens haar tot op de schouders, maar vaak ook langer.
Alles wat dikgedrukt is daar twijfel ik nog over. En ik heb het maar even het woudvolk genoemd omdat ik nog geen betere naam weet.
|
|
|
Post by Mala virgo on Mar 24, 2006 22:19:20 GMT 1
Nog steeds vind ik het mooi ook al had ik het al deels gelezen. Leuk die tekening in kunst erbij! (die hoort er toch bij?)
|
|
|
Post by Fallen Angel on Mar 25, 2006 10:40:56 GMT 1
Dankje  Ja die hoort erbij. Hier je 2e post..
In het prachtige land Arathèliën wonen verschillende volkeren met prachtige culturen. Het is een groot uitgestrekt land met vele oude bossen, kronkelende riviertjes, en bergen die tot de hemel rijken. Lang geleden hebben er vooral veel Elfen gewoond. Maar ze zijn lang geleden vertrokken en naar een heel ver land, want er kwamen te veel andere volkeren die zich met de Elfen bemoeide. Nu wonen er in het bos veel verschillende kleine wezentjes, zoals Elfjes, Pixies en nog wel wat meer, maar dat zou een te lange lijst zijn om op te noemen. Ver weg in de bergen wonen dwergen en trollen, en nog verder weg in de afgronden van de wereld de Orks.En in een vredig laagland met kronkelende riviertjes de Hobbits.Maar over deze volkeren gaat dit verhaal niet, ze zullen wel een belangrijke rol spelen natuurlijk anders zou ik ze niet gaan benoemen.Nee, dit verhaal gaat over een mysterieus ras wat nog niet zo heel lang op de Aarde rondloopt.Het Woudvolk. Ze lijken heel veel op de Elfen qua uiterlijk, maar qua gedrag meer op Orks of hebzuchtige mensen, die er ook nog wonen. Ze hebben puntoren waar meestal heel veel oorbellen inzitten, of lichaamsversierselen zoals ze het zelf noemen. Verder hebben ze óf een ringetje in hun lip óf in eentje in de neus. Ze hebben dik blond, blauw/groen of groen haar.Vrouwen hebben altijd lang haar wat ze vaak in verschillende staarten doen als ze gaan strijden. Mannen hebben minstens haar tot op de schouders, maar vaak ook langer. Als ze gaan strijden dan ‘verven’ ze hun gezicht en vaak ook een groot deel van hun lichaam. Dat doen ze als een soort uiting van macht. Zo nu weet je al wel het een en het ander, toch? Laten we dit gebrabbel maar afsluiten en met het échte verhaal beginnen voordat je in slaap valt.Het was een mooie lentedag in Arathèliën. Alles begon weer te leven, de vogels kwamen terug uit het zuiden, de beestjes die een winterslaap hielden kwamen ook weer uit hun schulpjes. Heb weer een stukje en nu ben ik weer helemaal leeg. Weet iemand misschien iets?
|
|
|
Post by Luna on Apr 6, 2006 12:33:55 GMT 1
Niet echt nee.  Ik zit niet 'in' dat verhaal, jij schrijft em. =P
|
|
|
Post by Morgan Hope on Apr 6, 2006 14:03:58 GMT 1
Nee, geen idee ik ben niet zo goed in verhalen. Maar het word wel een mooi verhaal,je beschrijft het leuk.
|
|
|
Post by Fallen Angel on Apr 6, 2006 17:34:33 GMT 1
Vind je?  Nou ik kan even niks meer verzinnen, misschien als ik eerst weer een tekening maak dat ik dan wat weet. Omg, ik word nog schrijver 
|
|
|
Post by Mala virgo on Apr 6, 2006 18:07:13 GMT 1
Schrijver zijn is toch niet zo erg je hebt fantasy genoeg. Ik weet wel iets voor het verhaal mare....Dat zeg ik lekker niet. Het moet wel jou verhaal blijven. Gewoon doen waar je goed in bent. Ze lijken idd behoorlijk op orks met die huidbeschildering enzo.
|
|
|
Post by Fallen Angel on Apr 7, 2006 14:47:33 GMT 1
Kun je me geen tips geven? Ik weet even niet waar ik heen moet zeg maar. Schrijver zijn is niet erg, maar ook weer wel 
|
|
|
Post by Morgan Hope on Apr 7, 2006 19:04:29 GMT 1
Net zoals Malavirgo zei,het moet JOU verhaal blijven,dan is het ook leuker als je het af hebt. Dan is het JOU verhaal.  Maar als ik jou was zou ik gewoon je oude tekeningen even doorkijken en als je dan niet kan vinden op wat sites. Fantasie komt uit jezelf het komt straks denk ik wel.
|
|
|
Post by Luna on Apr 7, 2006 21:24:02 GMT 1
Ga een leven van je hoofdpersonage beschrijven, een dag ervan ofzo. Als je geen hoofdpersonage hebt, kun je meerdere personages bij elkaar doen in een dag, zeg maar.
|
|
|
Post by angelofdestiny on Apr 8, 2006 19:22:36 GMT 1
Het verhaal is erg mooi, dat had je al wel door. Ik weet niet of het mag maar misschien is het handiger aangezien dit verhaal nog verder gaat er een aparte topic voor te maken (dan blijft het denk ik duidelijker)
|
|
|
Post by Fallen Angel on Apr 10, 2006 13:11:24 GMT 1
Ga een leven van je hoofdpersonage beschrijven, een dag ervan ofzo. Als je geen hoofdpersonage hebt, kun je meerdere personages bij elkaar doen in een dag, zeg maar. Hier heb ik wel wat aan misschien 
|
|