|
Post by Luna on Mar 24, 2006 14:16:36 GMT 1
Nieuwe vette band! Ook zo'n mooi sfeertje. Met mooie songteksten. :)Wie kent de band?
|
|
|
Post by Mala virgo on Mar 24, 2006 22:27:06 GMT 1
Ikke ik wil het album kopen maar ik heb deze week al 2 albums gekocht dus ik moet ff wachten maar echt prachtige muziek. Het komt zelfs op tmf.
|
|
|
Post by Fallen Angel on Mar 25, 2006 11:42:24 GMT 1
Heb ook nog een paar andere nummers gedownd en dat vond ik niet veel soeps eerlijk gezegt. Maar Out in the Real World vind ik wel prachtig. Maar Marcela heeft dan ook een prachtige stem 
|
|
|
Post by angelofdestiny on Mar 25, 2006 20:30:41 GMT 1
De zangeres heeft inderdaad een prachtige stem. Ik heb er niet veel nummers van gehoort eigenlijk maar 1. Die ene vond ik erg mooi dus misschien de andere ook wel. Wat ik erg vreemd vind is dat een metal/rock band op TMF komt en nog zo hoog in de toplijsten ook. Veel mensen die pop luisteren die klagen erook over maar ik vind het wel leuk als we met een paar mensen voor we uitgaan nog naar TMF kijken. Stomme traditie als je het mij vraagt. Ik wil er zelf ook nummers van misschien koop een vriend van mij hem nog wel en kan ik ook luisteren. Ik mag thuis die muziek niet luisteren naardat ik 1 keer slipknot ophad (als je het kent snap je mijn ouders misschien wel) Ik mag die albums ook niet kopen echt oneerlijk maargoed.
|
|