|
Post by Luna on Jan 26, 2006 18:13:58 GMT 1
EVÁNÉSCENCE! Leave's Eyes KAAS! ICE TEA! Lesuitval. =D Within Temptation! Evanescence truitje. ;D Me de auto naar school toe gaan. ( gebeurde dat nou maar eens..) Rondjes draaien terwijl ik ergens heen loop. O.o Edit Ice: Stout! Je schreef Evanescence hierboven fout! Ga je maar ergens in een hoekje diep schamen! *Verbetert*
|
|
|
Post by Morgan Hope on Jan 30, 2006 17:01:08 GMT 1
Breek-uren muziek ijsklontjes lezen internet msn'nen Rooibos thee!!! dansen(kabouterplopdans!,nee hoor) Charmed,hoe kan het ook anders?
|
|
|
Post by Fallen Angel on Jan 30, 2006 18:29:47 GMT 1
Nightwish! Lord of the Rings! Frodo! Hobbits! Elfen! Within Temptation! Leaves' Eyes! Me Metalclothes! Tekenen! Zwarte Nagellak! =D
|
|
|
Post by Ice Melody on Jan 30, 2006 19:43:43 GMT 1
Err...
Divinus Nuntius (nee dat is géén band ghehe) Evanescence Nightwish Within Temptation Schrijven GESCHIEDENIS FANTASIE NEMO En als laatste en op de eerste plaats....
SIRIUSSSSS! =D
|
|
|
Post by Luna on Feb 2, 2006 20:45:17 GMT 1
WITHIN TEMPTATION.. LEAVE'S EYES! ;D
|
|
|
Post by Fallen Angel on Feb 3, 2006 18:11:38 GMT 1
CHOCOLAAAAAAA!!!!  *hoe kan ik die vergeten?!*
|
|
|
Post by Mala virgo on Feb 3, 2006 20:43:30 GMT 1
Nightwish! Lord of the Rings! Hobbits! Elfen! Within Temptation! Leaves' Eyes! Me Metalclothes! Tekenen! ook en dan nog dichten, fantaseren, niet opletten tijdens de les:P
|
|
|
Post by Luna on Feb 4, 2006 13:51:43 GMT 1
Tekenen en GROEN zijn. ^^
|
|
|
Post by Mala virgo on Feb 4, 2006 15:10:53 GMT 1
schrap metalkleren maar. Vinden mijn ouders niet echt leuk (zeurpieten!) Aankomende bruggertjes rondleiden!
|
|
|
Post by Morgan Hope on Feb 4, 2006 20:56:20 GMT 1
Rozijntjes!,ik kan maximaal een wek zonder rozijntjes...
|
|
|
Post by Luna on Feb 4, 2006 20:59:42 GMT 1
KAAS! ICE TEEAAAA!!!
|
|
|
Post by Fallen Angel on Feb 4, 2006 21:11:11 GMT 1
Blije Hobbitmuziek! =D
|
|
|
Post by Newn on Feb 8, 2006 18:24:58 GMT 1
Zinnen beginnen in het nederlands en afmaken in het Frans (dunno why) ICE TEA =D Hyperdepiep wezen, en dat ook vooral NIET verbergen. Josh 0=) bandjes (BOWLING FOR SOUHOUP! =D) Bandshirts met truitjes eronder pyramidstudsbelt<3 zingen gitaarspelen (nieuwe electrische gitaar =) ) foto's maken gillen knuffelen tekenen mp3 0=) MSN mijn forumpje ^^ (excuses voor het hier-niet-zijn, heb mn eigen forumpje opgericht, vandaar) fruit (gezond heh? xD) Fingerless gloves, fishnets, alles in die richting heel hard tegen personen die ik niet ken 'IK HOU VAN JE' gillen verhalen die helemaal nergens op slaan en minimaal vijf pagina's in beslag nemen schrijven in agenda's van mensen die ik eigenlijk helemaal neit mag
njah, dat was het wel heh xD
|
|
|
Post by sharona on Feb 16, 2006 20:45:07 GMT 1
Muziek [te veel om neer tezetten] Tekenen Chocomelk Chippies Skins maken Griezel.net Admin zijn op forums XD Uuuhm... Gothic shit Forums maken en ze daarna verwaarlozen XD Melig zijn LOTR Harry Potter films Narnia Lezen Zwart Archeologen troep ^_^ Chocola Verhalen schrijven en ze niet afmaken Foto's maken Bij Kaylee zijn XD T-.. Een jongen MSN AIM Yahoo! Uuuhm.. Meer @_@
|
|
|
Post by Luna on Feb 16, 2006 20:48:56 GMT 1
I know who's the boy.. *grin* xD
|
|
|
Post by sharona on Feb 16, 2006 23:54:29 GMT 1
I know who's the boy.. *grin* xD Stfu! =P
|
|
|
Post by Luna on Feb 17, 2006 11:44:32 GMT 1
 Niet schelden Sharoontje! xD VRIJ ZIJN! Leraren pesten Mensen tekenen die dan expres niet kloppen. Skins maken.. ( De SKINS maken ja, niet alle smilies en rangsterren kopieeen en overplakken..)
|
|
|
Post by Fallen Angel on Feb 17, 2006 16:24:14 GMT 1
Vervelend doen in de les! ^^
|
|
|
Post by Luna on Feb 18, 2006 21:24:10 GMT 1
Met de hele klas met de rug naar de stinkende leraar van duits toe zitten! =D
|
|
|
Post by angelofdestiny on Mar 31, 2006 15:47:13 GMT 1
in de les tekenen. Malavirgo zeggen dat ze moet stoppen met rondjes rennen. STREAM OF PASSION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik mis nog een boel maarja.
|
|
|
Post by Mala virgo on Apr 6, 2006 18:23:29 GMT 1
Lol maken!
|
|
|
Post by Luna on Apr 7, 2006 21:42:03 GMT 1
ME NIEUWE GAVE MOBIEL WAARVAN IN DE WINKEL STOND DAT HET ZONDER VOICE-MEMO WAS, MAAR ER WEL GEWOON LEKKER EFFEEE OP ZIT! =D *zet caps uit* Hij ruleeeeeeerrtt; One GR1000
|
|
|
Post by Fallen Angel on Apr 10, 2006 16:24:50 GMT 1
Nightwish! Lord of the Rings! Frodo! Hobbits! Elfen! Within Temptation! Leaves' Eyes! Me Metalclothes! Tekenen! Zwarte Nagellak! Chocola! Hobbitmuziek =D Deviantart!  de Middeleeuwen! [don't ask  ]
|
|
|
Post by Luna on Apr 14, 2006 13:03:30 GMT 1
Nightwish! <3 Over The Hills And Far Away<3 Faalconer! <3 Wings Of Serenity<3 [*mompelt*; Neewwn....] Mee laarge spullen. ^_^ Sms'en. Iemand stalken met sms'jes. ^_^
|
|
|
Post by Ice Melody on Apr 17, 2006 14:10:18 GMT 1
Natuurkunde! (Maar niet heus dus...Ahum!) Angels Fall First (CD én liedje!) SMS'jes sturen naar bovenpostend persoon *angelface* Mijn verhaal voor de writingcontest (Was gisteren om een uur nog bezig met schrijven *angelface*)
|
|
|
Post by Luna on Apr 17, 2006 15:34:55 GMT 1
Smsjes sturen naar de persoon hier boven.^^ Nightwish Vervelen.. Een huppelkutje haten Iets zeggen tegenh et huppelkutje zodat ze niets meer weet te zeggen.. Err.. Kaaaas!
|
|
|
Post by Fallen Angel on Apr 17, 2006 17:46:36 GMT 1
Nightwish!!!! <3 Tarja <3 Tuomas [*grins*]
|
|
|
Post by Mala virgo on Apr 18, 2006 16:25:23 GMT 1
MUZIEK (niet het vak hoor dat haat ik bij ons is het echt super saai.) STREAM OF PASSION MENSE OVER TE HALEN LID VAN EEN FORUM TE WORDEN (zonder veel effect helaas ik zit namelijk bij een boel huppelkutje op school en die denken dat dit en nog een paar andere forums echt gothic forums zijn) TEKENEN SCHRIJVEN (ja ik doe misschien mee aan het writing contest nadat ik mijn tekening voor the art-contest heb gevonden) LORD OF THE RINGS (de films en boeken dus niet specifiek sauron die dus de lord is van the ring) GRIEKS EN LATIJNS (ik heb het namelijk niet meer, maar wel tussen uren erdoor) HARRY POTTER FILMS HAUNTED (weet niet waarom het is een nummer van sop en het is gewoon verslavend) BIJGELOVIGE SHIT (niet beledigend hoor. Ik vind het leuk omdat ik soms wel bijgelovig ben en mensen denken dat ze me ermee kunnen pesten en ik er gewoon niks van zeg.) ik stop maar het begint veel te worden.
|
|
|
Post by Morgan Hope on May 5, 2006 10:43:38 GMT 1
Je kan NOOIT teveel goede verslavingen hebben. IK hebe r sinds kort ne nieuwe bij :WITHIN TEMPTATION!!!!!
|
|
|
Post by Fallen Angel on May 11, 2006 18:11:28 GMT 1
Dingen heilig verklaren
|
|