|
Post by Luna on Feb 4, 2006 16:19:32 GMT 1
*Heeft lekker wat uitgespookt bij Ice.* Bleuh! =D
|
|
|
Post by Morgan Hope on Feb 4, 2006 19:52:17 GMT 1
Vaag........ik loop het hele huis rond te springen
|
|
|
Post by Fallen Angel on Feb 4, 2006 20:15:59 GMT 1
ツ .. Fallen Angel .. _ » Lost In My Own World " zegt: *probeert te vliegen omdat ze een angel is* *duushhh* >Valt dus op de grond< Emmy__† ][ You took my heart, deceived me right from the start..You showed me dreams..I wished they'd turn to real..] zegt: * had er een trampoline onder gelegd* Emmy__† ][ You took my heart, deceived me right from the start..You showed me dreams..I wished they'd turn to real..] zegt: WAT?! Een trampoline?! Waar is de matras? =O ツ .. Fallen Angel .. _ » Lost In My Own World " zegt: Vliegt omhoog Emmy__† ][ You took my heart, deceived me right from the start..You showed me dreams..I wished they'd turn to real..] zegt: ^_^ Emmy__† ][ You took my heart, deceived me right from the start..You showed me dreams..I wished they'd turn to real..] zegt: Je ziet ze vliegen AILINE! ツ .. Fallen Angel .. _ » Lost In My Own World " zegt: NEE! ik BEN aan het vliegen Emmy__† ][ You took my heart, deceived me right from the start..You showed me dreams..I wished they'd turn to real..] zegt: En je ziet ze vliegen! *VLIEGT* ehm tjaa Familie he 
|
|
|
Post by Luna on Feb 4, 2006 20:28:52 GMT 1
Emmy__† ][ You took my heart, deceived me right from the start..You showed me dreams..I wished they'd turn to real..] zegt: *Botst tegen Ailineeeeeeeeeeeee* Emmy__† ][ You took my heart, deceived me right from the start..You showed me dreams..I wished they'd turn to real..] zegt: *pleurt met haar op trampoline, vliegt dus met haar weer de lucht in*  ツ .. Fallen Angel .. _ » Lost In My Own World " zegt: *Pakt Emmy en doet een dansje in de lucht  * Emmy__† ][ You took my heart, deceived me right from the start..You showed me dreams..I wished they'd turn to real..] zegt: *Gaat op haar hoofd staan* ツ .. Fallen Angel .. _ » Lost In My Own World " zegt:  Emmy__† ][ You took my heart, deceived me right from the start..You showed me dreams..I wished they'd turn to real..] zegt: ^______________^ ツ .. Fallen Angel .. _ » Lost In My Own World " zegt: Roept de elf Amhrán Emmy__† ][ You took my heart, deceived me right from the start..You showed me dreams..I wished they'd turn to real..] zegt: *knuft Amhrán zo plat als een plank* Oeps, de verkeerde.. ツ .. Fallen Angel .. _ » Lost In My Own World " zegt: Whahahaha ツ .. Fallen Angel .. _ » Lost In My Own World " zegt: owjaa we zijn officieel gestoord verklaart door Esmee Emmy__† ][ You took my heart, deceived me right from the start..You showed me dreams..I wished they'd turn to real..] zegt: DUS?! ツ .. Fallen Angel .. _ » Lost In My Own World " zegt: oww kweej niet Emmy__† ][ You took my heart, deceived me right from the start..You showed me dreams..I wished they'd turn to real..] zegt: *Is weer met Ailine bij de trampoline, vliegt dus weer omhoog. Vliegt tegen Ailine.* GOT YA! ツ .. Fallen Angel .. _ » Lost In My Own World " zegt: AAAAAH WHAT DO YOU WANT FROM ME!!!! Emmy__† ][ You took my heart, deceived me right from the start..You showed me dreams..I wished they'd turn to real..] zegt: THIS! *Knuft haar zo plat als plank* Muhauha ツ .. Fallen Angel .. _ » Lost In My Own World " zegt: ahhhh *blaast op haar vinger en word weer normaal* hehehehehe ^_^
|
|
|
Post by Luna on Feb 17, 2006 11:45:42 GMT 1
YOOOYYYY!!!! Hyper hyper!  SpÁÁÁm. *maakt een uberoverdrevengroteSMILE*
|
|
|
Post by Fallen Angel on Feb 23, 2006 19:59:20 GMT 1
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
*Hyperheid*
|
|
|
Post by Luna on Feb 24, 2006 15:57:04 GMT 1
Omg. Echt niemand die met ons meespamt en meeblij is?
|
|
|
Post by Fallen Angel on Feb 24, 2006 16:05:05 GMT 1
 mensen zijn gek als ze niet van Spaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam houden ^^
|
|
|
Post by Luna on Mar 3, 2006 12:30:06 GMT 1
ADSL is zóó lief! ^_^
|
|
|
Post by Fallen Angel on Mar 19, 2006 19:30:49 GMT 1
ik ben blij.
|
|
|
Post by Mala virgo on Mar 19, 2006 20:28:29 GMT 1
Ik ben ook blij enzo maar ik typ het meestal niet maar zeg het. Een telefoon gesprek tussen een leraar en mij (kan een beetje anders zijn maar grotendeels klopt het nog dus niet zuren fallenangel)
ik bel Angel of Desteny vanwege de rpg ik: hey hoe is het in Rome Bio leraar neemt op en er staan 2 mensen op de achtergrond (angel of destiny en de beste vriend van hem en een vriend van mij) Bio hallo, met van diggelen zit jij in 2c ik: shit. wel zachtjes hoor maar hij heeft het waarschijnlijk wel gehoort. Bio: je moet niet bellen naar de leerlingen die in rome zitten ik: waarom niet ze mogen toh ook naar nederland bellen Bio nou je moet zowieso niet met hun omgaan ze zijn ouder dan jij Ik: zijn ze ouder... goh meent u dat dat had ik nog niet door Bio: ik zal het hier met jou mentrix over hebben ik: omdat ik met jongens en meiden omga die ietsje ouder zijn. Bio ja wel met hun ja dan weten we meteen waarom je spijbeld de vriedn op de achtergrond: alsof ze dat door ons doet ze spijbelde al voor ze met ons omging bio:hou je kop (tegen die vriend) je hebt al straf Ik:dit is heel leuk en aardig hoor maar ik weet best dat mijn mentrix vrienden voor mensen kiest dat deed ze ook voor jop (jonge die bij mij in de klas zat) bio: ja en dat is maar goed ook. Ik: ja jammer dat ik geen kleuter meer ben ik kies mijn eigen vrienden en ook de personen die ik haat mag ik nu Menno het is nog steeds zijn mobiel en dit vreed mijn beltegoed op.
toen mog ik hem eidelijk maar kreeg ik maar 3 minuten moest snel voorlezen wat er was gebeurt. Maar ik werd er wel vrolijk van omdat de leraar me er geen straf voor kan geven.
|
|
|
Post by Fallen Angel on Mar 20, 2006 14:20:27 GMT 1
Hahaha ^^ Moet je nagaan hoe erg we verslaaft zijn aan die rpg 
|
|
|
Post by Luna on Mar 20, 2006 18:07:28 GMT 1
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Mala virgo on Mar 20, 2006 20:56:47 GMT 1
Ik moet wel nablijven. Die gast zit in italie en nog krijg ik straf gewoon weard het was wel lek de leraar die was boos die op mij moest letten want ik liep weg. Moet je eens voorstellen hoe erg ze me haten om me dan nog straf te geven.
ik ben blij hyper kirby verslaaft KIRBY RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ MY WORLD!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Morgan Hope on Mar 21, 2006 14:24:05 GMT 1
1e uur vrij en 4e uur uit. ;D ;D
|
|
|
Post by Luna on Mar 21, 2006 16:35:42 GMT 1
Dinsdag; Normaal: 45 minuten rooster [verkort rooster dus], 1e uur vrij, tot het achtste. Nu: Na het 5e uur al uit. ;D Woensdag; Normaal:Eerste twee uur vrij, tot het achtste uur. Nu: Na het 5e uur uit. ;D
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! ;D ;D
|
|
|
Post by Mala virgo on Mar 21, 2006 17:24:07 GMT 1
|
|
|
Post by Fallen Angel on Mar 21, 2006 19:05:27 GMT 1
Wij hebben lekker altijd 40 min als we verkort rooster hebben ^__^
|
|
|
Post by Luna on Mar 24, 2006 14:21:31 GMT 1
Wij GVD 45 ! =D Omg, wat was daar nou zo fucking '=D' aan?
Mjaaaaa. Daardooor laat ik mee daagie niet verpessten. *Vraag het aan de volgende persoon die hier gaat posten*; Es wvgrsenci se bcskj?!!!
|
|
|
Post by Fallen Angel on Mar 24, 2006 19:09:45 GMT 1
De apen die komen Ze vallen uit de bomen Ze ga-an naar Rome Maar daar zullen ze niet gauw komen Want ze vallen uit de bomen XD
|
|
|
Post by Mala virgo on Mar 30, 2006 19:48:39 GMT 1
|
|
|
Post by Morgan Hope on Apr 10, 2006 18:53:58 GMT 1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! EINDELIJK kan ik weer eens muziek draaien,mijn cd speler was al 2 maanden kapot.EN NU HEB IK EEN NIEUWE ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D (vraag niet HOE ik die twee maanden ben doorgekomen....).
|
|
|
Post by Luna on Apr 14, 2006 13:01:58 GMT 1
Me LAARGE SPULLEN ZIJN BINNNE! =D
|
|
|
Post by Fallen Angel on May 8, 2006 19:15:03 GMT 1
Ik verklaar me hierbij getrouwd met Frodo Balings ^^
|
|
|
Post by Mala virgo on May 8, 2006 19:42:36 GMT 1
Ja jij denkt alleen aan jezelf. Ik neem legolas dan maar die is er teminste voor eeuwig:P
|
|
|
Post by Fallen Angel on May 10, 2006 17:59:49 GMT 1
*huppelt* Frooooooooooooooooodooooooooooooooo
|
|