|
Post by Morgan Hope on Mar 29, 2006 17:36:52 GMT 1
Ik zou het niet weten,je hebt van die voorbeelden (zoals deze) dat het bijna niet anders kan,dat er anders geen andere verklaring voor is. Aan de andere kant heb ik wel eens iemand gezien die door mensen goed te bekijken en te analyseren een beetje kon gokken wat ze dachten meestal was het goed. Ik zou het denk ik wel raar vinden als iemand je gedachten kan lezen. Misschien een beetje eng zelfs, maar misschien (als het al kan) kan diegene er niks aan doen....
|
|
|
Post by Mala virgo on Mar 29, 2006 20:03:57 GMT 1
Het lijkt mij afschuwelijk als iemand mijn gedachten kan lezen. Ik hou dat liever voor me. Ik denk wel dat het kan want bij mij kon hij zo zeggen dat mijn vader dood was en dat kon hij niet weten hij was al 2 dagen in nederland (ik heb hem ook ontmoet hij is een uitwikkelings student uit amerika ofzo.)
|
|
|
Post by Newn on Apr 1, 2006 18:56:24 GMT 1
okee, dit gaat helemaal niet over het onderwerp waar Mala et over had, maar ik ben even helemaal verward gek O.o Ik liet de hond uit, niks bijzonders. Staan er een paar meter verderop een jongen en een meisje, en ik wist gewoon dat ze midden in een break-up zaten. Toen ik langsliep was er niks aan de hand, verkeerd gedacht, dacht ik. Toen ik weer terug naar huis liep (is dezelfde weg) zag ik het meisje huilen en 'Klootzak!' roepen naar de gozer. Ze riep ook iets in de richting van 'na alles wat ik voor je gedaan heb' ofzoiets. Maar toen ik voor de eerste keer langsliep was er nog niks aan de hand.. o.o
|
|
|
Post by Luna on Apr 3, 2006 15:03:25 GMT 1
 En ook al die keer met die hond. Jij hebt iets met toekomst ofzo.. 
|
|
|
Post by Newn on Apr 4, 2006 17:54:33 GMT 1
Ik weet het niet =| Weet wel dat ik het heel erg weird vind ..
Mensen, ik heb jullie hulp nodig. Mijn huis is al vrij oud, en ik slaap op zolder, waar het áltijd (of de verwarming nu aan staat of niet) warm is. Maar, nu komt de grap: Ik ben de enige die daar altijd met kippevel loopt. Ook 'zie' ik allerlei dingen als ik bijna in slaap val, en die zijn serieus niet grappig. (het laatste wat ik me kan herinneren is iemand die helemaal in paniek onze trap (in hele oude staat, maar ik herken hem wel) afrent, uitglijdt, valt en beneden roerloos blijft liggen) en ik heb het gevoel alsof ik constant 'bekeken' word.
Herkent iemand van jullie dit? Is t mijn verbeelding (die nogal eens van me wint, zeg maar) of niet?
|
|
|
Post by angelofdestiny on Apr 4, 2006 19:20:04 GMT 1
Misschien kun je geesten zien. Of het is verbeelding. Andere opties kan ik niet bedenken.
|
|
|
Post by Luna on Apr 5, 2006 13:56:18 GMT 1
Of je hebt gezien wat er met een vorige bewoner is gebeurd. Misschien moet je hem wel helpen ofzo..
|
|
|
Post by Newn on Apr 5, 2006 14:20:00 GMT 1
Ik zou diegene best willen helpen, maar ik zou echt niet weten hoe en wat, en glaasje draaien zie ik ook niet zo zitten .. o.o
|
|
|
Post by Morgan Hope on Apr 5, 2006 17:39:14 GMT 1
Als ze ervan uitgaat dat het de vorige bewoner is,zullen mensen uit je straat of wijk er ZEKER iets van afweten,zoiets blijft niet geheim. Je zou het misschien aan mensen uit je straat kunnen vragen (als je dat wil) die weten vast wel iets. Je kan altijd nog op internet zoeken,kranten archieven. Het ligt denk ik eraan hoe ver je wilt gaan met zoeken,en ofdat ze je zeker weet dat het de vorige bewoner is.
|
|
|
Post by Luna on Apr 6, 2006 10:28:40 GMT 1
Misschien denkt iedereen dat hij op andere wijze als door die trap dood is gegaan. En misschien is daar iemand door beschuldigd ofzo. Misschien wil hij laten weten dat het een ongeluk was.. 
|
|
siraya
Dorpsbewoner

Siraya
|
Post by siraya on Apr 6, 2006 20:00:09 GMT 1
Dit was echt vreemd O.o en ook de eerste en de laatste keer dat ik een geest zag, hoop ik.
Het was halloween en ik zit achter de computer. Buiten is het al donker en mijn moeder zit voor op de bank tv te kijken. Mijn vader is werken en hij heeft de auto, waar je het alarm ziet door een rood lampje, mee (waarom vertel ik dit.... dit speelt een belangrijke rol:P) Opeens begint het tuinpad buiten , dat bezaaid is met kiezelsteentjes, te kraken. Ik schrik me rot en kijk naar buiten, maar zie niks. Als ik naar de andere kant op kijk zie ik een man in een witte jas en een bleek gezicht met een bril op die wazig wit was (in andere woorden hij was helemaal wit O.o) het raam in kijken. Er begon een klein rood lichtje te knipperen door de man heen O.o. Ik gillen en wijzen, maar mijn moeder ziet niks. Hij bleef er zo'n 5 minuten staan en toen....was hij verdwenen.
Ik weet zeker dat het een geest was en niet mijn verbeelding. Wat wel raar was dat mijn moeder niks had gezien.
|
|
|
Post by Morgan Hope on Apr 7, 2006 19:15:19 GMT 1
Weird,je moet wel geschrokken zijn zeg,als zoiets gebeurd. Zeker als jij de enige was die het zag,en dan met dat lampje 
|
|
|
Post by Luna on Apr 7, 2006 21:30:02 GMT 1
Omg.  Ik heb laatst ook iets gezien, maar dan anders. Ik was ziek en lag op de bank. Ik hoorde voetstappen, zacht. Er was niemand anders thuis. Ik 'voel' altijd als er iets is, [You know..] En dat had ik dus erg. De voetstappen kwamen dichterbij, en stopte ineens. Ik draaide me hoofd naar het hoekje van de muur, en daar zag ik een wit gedaante.  Ik schrok me echt rot, normaal zie ik nooit iets. Het verdween, want ik in spanning fluisterde wat in mezelf ''Alsjeblieft, ga weg'' Oke, dat klinkt raar, maar toch zei ik het. Mja, toen het weg was had ik ook niets meer gehoord of gevoeld, gelukkig.
|
|
siraya
Dorpsbewoner

Siraya
|
Post by siraya on Apr 8, 2006 13:25:19 GMT 1
Ik schrok me te pletter O.o. Toen ik het mijn moeder vertelde dacht ze dat ik gek was geworden ^^'.
|
|
|
Post by Laetitia on Apr 12, 2006 17:20:46 GMT 1
Ik heb heel vaak Déjà-vu s, echt weird. als ik dan vraag of iemand er ook zoveel heeft zeggen ze "Ik heb er heel soms." Ik vond dat echt raar, nu ik weet dat jullie nog erger hebben, ben ik wat geruster. Ik heb, net als Luna, al een keer meegemaakt dat dat de deur opeens vanzelf openging, ik schrok me echt rot.
|
|
siraya
Dorpsbewoner

Siraya
|
Post by siraya on Apr 12, 2006 20:53:42 GMT 1
Bij mij thuis is dat ook, maar dat komt meestal door de wind, denk ik en hoop ik. Dat houd ik mezelf voor, want ik ben vaker alleen thuis dan met mijn ouders. Mijn vriendinnen van school hebben dit soort dingen niet, maar ze vinden het wel interessant om naar te luisteren... Ik vind het gewoon echt creepy!
|
|
|
Post by Laetitia on Apr 13, 2006 11:05:22 GMT 1
Het is creepy. Net had ik zo iets telepatisch, ik speelde met mijn pa monoply en ik had al hotels en zo. Mijn vader vist een kaartje en ik zeg "En nu 3 vakjes achteruit!" Het klopte  . En iets later zei ik steeds. "Val op mijn vakje, val op mijn vakje" om te lachen en de meeste keren gebeurde het ook echt... Was echt raar.
|
|
siraya
Dorpsbewoner

Siraya
|
Post by siraya on Apr 13, 2006 18:27:50 GMT 1
dat heb ik ook weleens, bijv: dat ik een of ander liedje graag wil op tv en dan komttie erna ook nog O.o. Het vreemste is dat ik ook soms al voel wie er op msn komt ^^'. Kortom ik ben raar...
|
|
|
Post by Morgan Hope on Apr 13, 2006 18:55:57 GMT 1
 Ik heb soms ook van die dingen,bijvoorbeeld ik was een keer een songtekst aan het zoeken om een of andere reden en ik wist de melodie niet meer en toen kwam hij een paar sec. daarna op tv.....
|
|
|
Post by Luna on Apr 14, 2006 12:46:54 GMT 1
Meer mensen hebben dat.. Déjà-vu's, en weten wat er gaat gebeuren. Anderen alleen meer. Ik heb elke dag eigenlijk minstens 2 deja-vu's. o.0 En ook dat als ik aan iemand denk, en die nodig heb (of alleen aan hem/haar denk) die dan belt, op msn komt, me een sms stuurt.. etc. Ik zat laatst ook te kaarten, we verveelde ons eigen dood, en we deden het spelletje 'liegen'. Ik weet niet of iemand dat kent, mja, ik wist dus heel vaak wanneer en wie loog. Gewoon gevoel. En laatst zat ik in de klas, en zag ik een paarsachtige gloed om een jongen.  Misschien aura, misschien me verbeelding gewoon.
|
|
siraya
Dorpsbewoner

Siraya
|
Post by siraya on Apr 17, 2006 14:04:45 GMT 1
Ik heb dat soms ook van dat ik aan iemand denk en dat hij/zij ook werkelijk op msn komt of opbelt. Wat ik ook eens een keer heb gehad, toen lag ik ziek op de bank en opeens ging de telefoon. Zonder te kijken wist ik dat het mijn school was, want mijn vader was vergeten mijn school af te bellen en toen ik keek was het wel degelijk mijn school.
|
|
|
Post by Morgan Hope on Apr 18, 2006 17:45:05 GMT 1
Laasts had ik het in de auto,dat ik aan ene liedje dacht en dat het toen kwam,en als ik weer eens een wedstrijd heb dan weet ik al hoe de bal gaat voordat iemand hem heeft geslagen ofdat hij verkomt enzo...
|
|
siraya
Dorpsbewoner

Siraya
|
Post by siraya on May 11, 2006 22:20:39 GMT 1
Ik ben op vakantie geweest en mij beste vriendin was mee. Samen met haar kwam ik een vriend van zeeland tegen en later die avond waren we aan't kaarten. Opeens begon hij te trillen en echt niet gewoon, maar zijn hele lichaam. Net of hij in shock was ofzo. Mijn vriendin zei dat een vriendin van haar hetzelfde had en dat die dan contact met 'boven' zou hebben. Ik vond het echt super eng, want opeens voelde ik en mijn vriendin alle twee ook precies hetzelfde als die jongen had! Toen zijn we maar snel een rondje gaan wandelen en de volgende dag begon die jongen weer over dat trillen enzo. Ik kreeg er echt de kriebels van!
|
|