|
Post by Luna on Dec 27, 2005 12:25:25 GMT 1
Misschien lukt het ooit nog wel is om het uit de weg te gaan..
|
|
|
Post by Fallen Angel on Dec 27, 2005 13:24:21 GMT 1
Wat ik ook wel eens heb is dat als ik ergens aan denk, dat ik dan een soort filmpje ervan zie in me hoofd. En dan opeens lijkt het alsof ik even weg ben en als ik weer 'terug' ben denk ik echt van What happened?
|
|
|
Post by Luna on Dec 27, 2005 17:42:16 GMT 1
Ik ook soms, dagdromen? Nou, dat dacht ik dan altijd dat het was. Zo snapte ik na een tijdje ook niets meer van nederlands.
|
|
|
Post by Fallen Angel on Dec 30, 2005 18:36:30 GMT 1
Heb al heel de week dat ik mijn hoofd mensen zie stoeien in de sneeuw, en nu sneeuwt het! 
|
|
|
Post by Luna on Dec 31, 2005 16:11:08 GMT 1
Heb weer dingen 'voorspelt'. Wat zijn de laatste dagen vooral voorspellend..
|
|
|
Post by Mala virgo on Jan 16, 2006 21:04:17 GMT 1
ik heb hier met nog niemand anders over gepraat maar hier durf ik het wel te zeggen.
z'n 7 jaar geleden een dag voor de dood van mijn vader had ik een vrremd gevoel. toen ik ging slapen lukte het niet. ik was bang voor iets. toen ik in slaap was gevallen, droomde ik dat er een stier een man aanviel. daarvoor gebeurde er ook nog iets ik weet niet meer wat. ik begon te huilen. toen de stier werd gepakt en de man die was aangevallen probeerde op te staan, werd ik wakker gemaakt en de mond van de man die net een schaduw was in mijn droom bewoog mee. de gene die me wakker maakte was mijn vader.ik vroeg aan mijn vader. wat gebeurt er vandaag met de stier. hij lachte en zei maak je niet druk hij gaat naar een ander huis (slachte huis wilde die niet eerlijk zeggen want ik was 6 bijna 7. mijn ouders hadden me nog niet verteld dat die wegging. ik wilde niet naar school, ik was bang dat er iemand werd aangevallen door de stier. toen ik op school zat was ik erg stil. toen er een helicopter overvloog ging iedereen uit mijn klas kijken ik ook. toen ik de kleur zag begon ik te huilen. de leraren wiste niet wat er was. ik wilde naar huis, maar zei niks want ik was bang voor gek uitgemaakt te worden. dit herinnerde ik me maar vaag tot ik een stuk papier zag liggen waar het deels op stond. ik weet het weer precies. ik heb ook dingen gevraagt wat er allemaal die dag was gebeurt. mijn droom klopte helemaal op 2 dingen naar. 1. ik was alleen met mijn vader en zag niemand anders. 2. hij ging naar het slachtenhuis dat wist ik niet. de rest zelfs dat hij zonder wonden (behalve inwendige) opstond. en zijn stem.
dat was behoorlijk moeillijk om op te schrijven maar het lucht op om te weten dat sommige het weten. ik heb zulk soort dingen wel vaker. alleen in de kerstvakantie een paar keer. ik was bij mijn oma en ze was een loterij aan het kijken. ik viel even kort in slaap. toen ik wakker werd moest die vrouw die z'n koffer mocht kiezen ofzo er net een kiezen. de koffer die ze koos zat 5,- in. toen ze hem pakte zei ik "5" mijn oma vroeg 5 wat bedoel je. "koffer 15 is 5,-. ik bleek nog gelijk te hebben ook. en ook in de kerstvakantie had ik het gevoel dat ik mijn vriendin moest bellen. ik belde haar. haar ouders namen op en ik vroeg om haar. nou ze kwam er al aan. ze zei "goed dat je beld ik wilde het je eigenlijk op msn zeggen maar zo kan het ook. tonke probeert je weer naar beneden te halen.""is dat alles dat doet ze toch zovaak.""dit is anders nu zegt ze tegen iedereen behalve je goede vriendinnen in de klas. ze zegt dat je je als een baby gedraagt als iemand je stier noemt. nou blablabla dat ging nog even verder zij had het weer van een vriend gehoort nou ingewikkeld. maar het voorgevoel klopte weer. dit is veel vaker gebeurt, dit waren alleen voorbeelden
heel verhaal maar ik moest het ff kwijt voor ik gek wordt
|
|
|
Post by Fallen Angel on Jan 16, 2006 21:28:08 GMT 1
Goed dat je het durft te vertellen!  Jammer genoeg denk je als je een visioen hebt gehad dat het onzin is, en dat daarna het tegendeel blijkt..
|
|
|
Post by vindica malarum on Jan 17, 2006 16:46:39 GMT 1
je hebt het toch al vaker gehad. die kwamen zeker niet allemaal uit. ik wist niet eens dat je vader was aangevallen. is hij gestorven?
|
|
|
Post by Luna on Jan 17, 2006 18:12:34 GMT 1
Lijkt me erg als je dat van tevoren ziet, en het dan vooral ook gebeurt..
Ik heb zelf ook nog een verhaaltje, ik was nog een kleutertje,weet niet percies hoe oud..
Me moeder en ik gingen naar een kennis. Een van die zonen was jarig, maar we hadden voor beiden zonen een cadeau gekocht. Ik zat achterin. Me moeder kwam erachter dat ze het cadeautje voor de jongen die niet jarig was, was vergeten. Schreeuwe ik heel eigenwijs vanaf de achterbank:'Je bent het vergeten he?!' Moeder:'Wat ben ik vergeten?' Ik: 'Het cadeautje voor de andere jongen.' En dat terwijl ik niet wist dat ze voor hem ook een cadeau had gekocht, en me moeder nog niets had gezegd. Ik zei het gewoon, en kon het niet weten.
En.. Iemand die bij ons in de straat woont. (in made) die heeft schijnbaar van die paranormale gaven. Ze zag een beeld dat haar vader met zijn kleindochter op schoot, op een stoel zat. Haar vader was daar dood.. De volgende dag hadden ze die vader en kleindochter zo aangetroffen. Scijnbaar krijgt ze dat vaak, maar meer ken ik er niet van. Ze was wel naar mensen geweest die hetzelfde konden als zij..
|
|
|
Post by Mala virgo on Jan 17, 2006 20:26:40 GMT 1
vindica dat heb ik tegen niemand op school behalve mijn klas verteld, dat komt omdat calvin me stier heeft genoemd meerdere keren. (hij weet het.) en ja hij is gestorven.  luna ik ben blij dat ik niet de enige ben, ik ben er zelf wel een paar keer in de problemen gekomen. want bijv. bij een vriend zei ik waarom ga je vreemd. hij zei wie heeft het je verteld. en ik zei niemand want ik wist niet waarom maar het flapte er gewoon uit. hij was ook vreemd gegaan. ik weet niet of het altijd uitkomt maar vast niet.
|
|
|
Post by Luna on Jan 21, 2006 17:50:18 GMT 1
Ik heb de laatste dagen last van iets. Als ik 'slaap'. Ik beweeg dan allemaal. Maar ik beweeg van zelf, en me gedachten zijn er half bij. Ik kan me alles herinneren. Ik kan dan zelfs niet op me klok kijken, alles te wazig. Ik wil zo niet doen, maar doe het toch. Ik hoop dan altijd dat er iemand me kamer in komt om me 'eruit' te halen..
|
|
|
Post by Fallen Angel on Jan 21, 2006 19:04:47 GMT 1
Misschien ga je wel uit jezelf treden ofzo! 
|
|
|
Post by Luna on Jan 22, 2006 13:23:13 GMT 1
Ik?!  Naja, had het vanacht weer.. Sliep tot 11 uur, maar ben toch nog moe..
|
|
|
Post by Fallen Angel on Jan 22, 2006 15:14:20 GMT 1
En ik slaap de laatste tijd juist weer kei goed! 
|
|
|
Post by Luna on Jan 23, 2006 18:06:10 GMT 1
*Wilt dat nu zóóóó graag* Ben doodop. Gisteren sliep ik pas om half 12 terwijl ik een homeopatisch slaapmiddel had gebruikt! Waar je écht moet van wordt. Die horen gewoon te werken. En nee, die zijn niet verslavend enzo.
|
|
|
Post by Fallen Angel on Jan 23, 2006 18:14:02 GMT 1
We hebben gewisseld dan, eerst kwam ik maar niet in slaap en had ook almaal 'nare' dromen. En nu slaap ik juist heel goed.
|
|
|
Post by sharona on Feb 23, 2006 19:31:54 GMT 1
Zo veel rare dingen overkomen mij. Soms denk ik aan iets, minuutje later gebeurt het. En dat is nogal eh... Eng. Kzie ook geesten.. Maar vele geloven dat toch niet. Ik heb ook wel is dat ik gedachten van andere in mijn hoofd hoor. 
|
|
|
Post by Mala virgo on Feb 23, 2006 21:07:22 GMT 1
Dat van de geesten geloof ik. Ik geloof er zelf ook in. Dat ik ze zelf gezien heb denk ik niet,als ik een schim zag van een mens kon het ook iets zoals licht zijn denk ik. Ik zie ze als witte (vooral wit je ziet wel kleren enzo maar niet erg duidelijk.) personen die je niet erg snel opmerk en dan zijn ze opeens weg. Is dat bij jou ook want dan ben ik bang dat ik ze kan zien. Kun je ook aura's zien? Ik heb nu ook weer vaker dan denk ik dat is niet goed word het toch gedaan en dan is het later toch niet goed. Even een heel simpel voorbeeld. (De rest is iets te peroonlijk) Ik was bij de drogist en toen parkeerde mijn moeder op de oprit (dat mag en nooit denk ik dat ze het niet mag doen.) maar vandaag zei ik tegen mijn moeder daar moet je hem niet neerzetten. Zei zij op een boze toon. Dat mag altijd hoor. ik rustig maar ik weet dat het nu niet goed uitkomt. We gingen de drogist binnen. even later komt de eigenaaresse (kennis van ons. Een paard dat bij ons staat is van haar.) vraagt netjes of mijn moeder haar auto wilde wegzetten. Niks belangrijks dus, maar toch wist ik dat ze het beter niet kon doen. En ik had vandaag echt iets geks. Opeens stond ik in mijn broers kamer en ik wist niet een waarom en dat ik er heen was gelopen wist ik ook niet meer. Zegt hij opeens ja dat is goed. Sta ik met een dvd in mijn ene hand en mp3 speler in de ander. Kon hij zo een nummer via zijn stereo op mijn mp3 zetten. Ik had hem dat dus gevraagt, ik wist niet eens dat zijn stereo dat kon (of dat hij een stereo had.) En toen zag ik zijn aura opeens weer.
|
|
|
Post by Fallen Angel on Feb 24, 2006 12:15:14 GMT 1
Woow das best freaky eigenlijk. Ik heb ook heel vaak dat ik aan dingen denk en dat het dan gebeurt.
|
|
|
Post by sharona on Mar 5, 2006 21:04:25 GMT 1
Ik zie geesten als mensen. Alleen als ze zich bewegen dan uhm... Hoe leg je dat uit... Zijn ze net... Zand dat even uit elkaar valt en als ze weer stil staan is het weer heel. Niet dat ze op de grond vallen, maar... =\ Ik zal ooit wel kijken of ik daar een plaatje van vind. En ik zie ook aura's inderdaad. Ik moet dan een beetje schuin kijken met me ogen.. Uhm.. Op een rare positie, dan zie ik ze. Maar ik had ook is gelezen [volgens mij hier'] dat je als je op 1:00 geboren bent paranormaal bent. Ik ben om 1:00 geboren. [Ja, precies] Maar zo zijn er veeeeeel meer rare dingen met mij gebeurt.
|
|
|
Post by Mala virgo on Mar 6, 2006 17:11:03 GMT 1
Tja, Ik zie ook aura's en misschien geesten want ik geloof het nog steeds niet als klopt jou uitleg wel (als het schoon wit zand is) maar ik ben rond elf uur s'avonds geboren of 12 uur. Daartussen ergens.
|
|
|
Post by angelofdestiny on Mar 12, 2006 17:35:31 GMT 1
Je bent best vreemd hoor malavirgo niet beledigent bedoelt maar jij ziet alle emoties van personen zo als je het wilt. Dit is best wel freaky opeens begon een knop van mijn radio te draaien terwel ik de afstandsbedienig naarst me had en er geen knop werd ingedrukt.
|
|
|
Post by Luna on Mar 13, 2006 15:30:57 GMT 1
Dat is ook eng.  Naja, ik heb het de laatste tijd vaak. Dat wat ik denk ook uitkom. En dat ik voel of iemand liegt of niet, don't ask how.
|
|
|
Post by Newn on Mar 19, 2006 19:06:05 GMT 1
Ja, dat heb ik ook. Ook heel apart is dat ik het gelijk doorheb als bepaalde personen vlakbij zijn. Dat heb ik vooral met Josha (mn vriend), het maakt niet uit waar hij staat en of er veel mensen zijn, ik weet het gelijk. En Shaar, wat jij zei over dat om 1:00 geboren zijn: dat ben ik ook. En ik heb iets met water. Ik heb één keer heel lang naar een glas water gestaard, en toen viel het om. Nen betekent water in het Elvisch (geen idee of ik dat goed geschreven heb) en ik had die nickname al voordat ik uberhaupt wist dat dat bestond. Ik ben waterman, mijn eigen naam heeft vrij veel betekenissen maar vooral dingen die met water te maken hebben, ik kom heel erg tot rust van de kleur blauw (wat ook weer te maken heeft met mn achternaam) en gewoon van water.. Het kan ook zijn dat het allemaal tussen mn oren zit, maar het is toch wel vrij toevallig allemaal.
|
|
malavirgo vergete in te loggen
Guest
|
Post by malavirgo vergete in te loggen on Mar 19, 2006 19:53:31 GMT 1
Best wel ja, maar waterman heeft qua toegewijde god en element weer iets minder met water te maken (god geenidee maar niet neptunes want die is van vissen en element lucht) Als je je echt wilt kun je dingen met je gedachte bewegen. Nouja natuurlijk niet iedereen.
Bij mij gaat het steeds beter met aura's als ik mensen dagelijks zie dan kan ik de aura zien wanneer ik wil. Zelfs bij mijn broer is het gelukt en die verbergt zijn emoties heel erg. Die heeft zolang ik me kan herinneren nog maar 1 keer in het openbaar gehuilt en dat is heel wat als je kijkt wat hij heeft meegemaakt (vader gedood door stier, opa gestorven, gepest op school nu niet meer.
|
|
|
Post by Luna on Mar 20, 2006 18:02:10 GMT 1
Ik heb heel mijn leven van water gehouden. Ik had iets met water. Altijd wilde ik zwemmen enzo.  Bij spellen koos ik altijd tussen water en vuur. Meestal was dat water. En nu blijkt mijn element vuur te zijn. En ik ben daar achtergekomen, door een droom. Mijn neefje, en moeder zaten bij het vuur, en staken hun handen erin. En toen deed ik dat ineens ook, en deed het geen pijn.[Vaag, yeah..] Toen ging ik dus zoeken naar wat me element was, en dat was dus vuur. En ja, altijd als ik pijn zou moeten krijgen in dromen, krijg ik dat ook altijd écht.
|
|
|
Post by Mala virgo on Mar 20, 2006 19:19:51 GMT 1
Ik ook maar dan niet echt dat ik de brandblaren erbij krijg. Als ik van een rots val dan is het natuurlijk niet zo pijnlijk als in het echt. Ik heb ook wel eens dan is er een geluid en die komt dan ook in mijn droom. Een keer had ik echt een wond sommige mensen denken dat ik slaapwandel, maar we hebben een alarum dus die zou dan wel afgegaan zijn. Ik hoop niet dat het erg is als je dan ook pijn voelt, ik vertel het bijna nooit omdat ik dacht dat ik de enige was.
|
|
|
Post by Luna on Mar 21, 2006 19:03:50 GMT 1
Ik weet niet hoe die pijn dan ineens komt. Soms word ik bijvoorbeeld tegen me been geschopt [noem maar iets] en dan word ik wakker door kramp in me been ofzo. Ik heb ook wel van die vage acties, dat als er ineens iemand me kamer inkomt 's avonds, dat ik dan rechtop ga zitten, soms iets mompel, en dan weer achterover val, en gelijk slaap. Soms weet ik dat dan ook niet meer.
|
|
|
Post by Mala virgo on Mar 21, 2006 19:14:14 GMT 1
Ik denk dat ik het gewoon echt denk en dat ik dan gewoon de pijn voel. Er is ook een onderzoek geweest en als je denkt dat je je brand dat je blaren kunt krijgen. Dat is bij mij het enige vreemde in mijn slaap.
|
|
|
Post by angelofdestiny on Mar 29, 2006 16:26:48 GMT 1
Er was iemand bij ons op school die best vreemd was. Telkes als wij aan iets dachten kon hij het raden terwijl hij ons niet kent. Eerst dacht ik dat het afgesproken werk was en toen hij het bij mij raadde vond ik het erg vreemd worden. Zouden er echt mensen gedachten kunnen lezen?
|
|