|
Post by Luna on Nov 5, 2005 16:51:56 GMT 1
Hier gaan we praten over Within Temptation. Wat vinden jullie er van? Ook mooi?
|
|
|
Post by Newn on Nov 16, 2005 14:13:11 GMT 1
Ook live gezien 0=) Sharon kan zíngen joh, live! Whoee! =D Within Temptation is goed. Ze zijn gewoon goed. Een heleboel mensen vinden ze niet geweldig omdat ze te 'commercieel' zijn. Nou én, die mensen hebben gewoon iets van hun band gemaakt, ze zijn bekend! Laat ze lekker... Bands als HIM zijn toch ook bekend? Die zijn ook niet 'commercieel'. Okee, WT heeft misschien een stel hits gescoord, maar dat bewijst alleen maar meer dat ze geweldig zijn! Ahum. A-men, Nen heeft gesproken =P
|
|
|
Post by Fallen Angel on Nov 16, 2005 15:19:03 GMT 1
Hahaha , Ik vind ze Sharon best slecht live (a) En dat commercieele snap ik nooit :S Vinden ze bij Nightwish ook omdat ze singles uitbrengen nou en Boeie..
|
|
|
Post by Newn on Nov 16, 2005 18:30:08 GMT 1
Op appelpop zong ze anders hartstikke goed hoor Ben eik niet zo'n fan van Nightwish.. Sommige nummers vind ik wel mooi, maar voor de rest kan het me gestolen worden, om het maar even zo te zeggen.
|
|
|
Post by Luna on Nov 17, 2005 13:55:02 GMT 1
Commercieel? *Whaat?* Nou,ja. Het gaat toch om de muziek? En die van Within Temptation laten je er helemaal bij dromen. Dus fijn dat andere ze te commercieel vinden.
|
|
|
Post by Newn on Nov 17, 2005 15:16:34 GMT 1
HIlls of Myst, kent iemand van jullie dat nummer? Er wordt niet in gezongen, maar de muziek.. *dreamy sigh* En ook nog zoiets, ik heb bijna altijd WT opstaan als ik teken.. Ik hou echt van het 'sfeertje' in hun muziek ^^
|
|
|
Post by Luna on Nov 25, 2005 18:28:00 GMT 1
Ik ken dat nummer niet, nee. Hihi, muziek inspireert je. Zal wel goed nummer zijn, goed geinspireerd!
|
|
|
Post by Morgan Hope on Nov 30, 2005 17:45:01 GMT 1
ik heb wt ook live gezien.bij de meeste liedjes kijk niet zo naar wat ze zingen enzo,maar hun liedjes daarga ik wel over nadenken.help dat echt? bij het tekenen?(jullie inspireren mij ook om te gaan tekenen door al die mooie tekeningen. )ik zal het eens proberen.
|
|
|
Post by Luna on Nov 30, 2005 20:05:58 GMT 1
Live?! Ik wist dat niet?! Wanneer ben je daar geweest? En ja, bij wel meer metalbands heb ik dat.
|
|
|
Post by Fallen Angel on Dec 1, 2005 15:26:31 GMT 1
metalmuziek inspireert zoieso bij het tekenen
|
|
|
Post by Newn on Dec 1, 2005 16:27:23 GMT 1
Ik kan juist echt niet tekenen met metal Ik heb liever 12 Stones, weet niet of jullie die band kennen, ze zijn niet zo bekend (Ik HOU van onbekende bandjes ^^) maar wel erg inspiratievol.
|
|
|
Post by Fallen Angel on Dec 1, 2005 17:13:58 GMT 1
uhm we gaan nogal offtopic!
Heeft iemand de nieuwe DVD al?
|
|
|
Post by Morgan Hope on Dec 1, 2005 20:00:43 GMT 1
nee ik niet jmmr. luun,ik was daar bij het parkfeest.toen was wt daar ook lekker gezellie.het is trouwens wel jammer dat wt niet inspireert tijdens huiswerk.
|
|
|
Post by Luna on Dec 2, 2005 14:27:09 GMT 1
Wat voor huiswerk? Dat houd je er alleen vanaf denk!
|
|
|
Post by Newn on Dec 2, 2005 19:41:59 GMT 1
Wou net zeggen, ligt er inderdaad aan wat voor huiswerk je hebt. Ik bedoel, als je iets voor tekenen moet doen.. Dan heeft het voor mij niet zoveel nut. Ik heb geen tekenen op school ^^"
|
|
|
Post by Morgan Hope on Dec 3, 2005 10:53:12 GMT 1
dat is wel jammer het is net zo'n leuk vak! maar uhm.....daar kan ja toch geen huiswerk voor krijgen of wel?ennuh ik snap jullie niet helemaal want ik zei:het is trouwens wel jammer dat wt niet inspireert tijdens huiswerk. let vooral op dat woordje niet! dus ik snap het niet .......................................snap je het?nou zeg lekker ingewikkeld word dit !
|
|
|
Post by Fallen Angel on Dec 3, 2005 12:54:48 GMT 1
wij kregen WEL huiswerk voor tekenen, en proefwerken. Over allemaal van die termen zeg maar. Maar...laten we het weer over WT hebben en niet over huiswerk
|
|
|
Post by Newn on Dec 3, 2005 13:37:06 GMT 1
Ja, laten we dat doen Jillian! <333
|
|
|
Post by Morgan Hope on Dec 3, 2005 14:24:34 GMT 1
goed idee!
|
|
|
Post by Newn on Dec 3, 2005 15:54:19 GMT 1
Kennen jullie het nummer The Neverending Story?
|
|
|
Post by Morgan Hope on Dec 3, 2005 18:12:08 GMT 1
nee,is het een goed lied ?nieuw?
|
|
|
Post by Fallen Angel on Dec 4, 2005 10:46:27 GMT 1
oww dies zoo mooi he! Heb hem als live versie met de lerares van Sharon
|
|
|
Post by Ice Melody on Dec 4, 2005 15:50:57 GMT 1
Ik vind WT echt goed! Ik en verslaafd aan Ice Queen, het blijft hun mooiste nummer vind ik.
@ Newn: Ik ken de 12 Stones, mijn zus was daar eerst helemaal verslaafd aan. Ik ken ze überhaupt al vanwege mijn Evanescence verslaving, en Paul Mc Coy zingt mee in Bring me to Life, en dat doet hij echt geweldig vind ik!
@ Fallen Angel: Lerares van Sharon?
|
|
|
Post by Luna on Dec 4, 2005 16:10:32 GMT 1
Wilde ik ook net vragen. Stond ze erbij ofzo?
|
|
|
Post by Fallen Angel on Dec 4, 2005 18:35:32 GMT 1
haha nee die zong ook mee Echt zon opera zangeres, vind Sharon dan toch wel 10x beter!
|
|
|
Post by Luna on Dec 5, 2005 15:59:37 GMT 1
Ohh Sharon heeft en lerares die niet kan zingen?
|
|
|
Post by Newn on Dec 7, 2005 21:00:51 GMT 1
Kan ik me niet voorstellen =P Maargoed, ik heb net de songtekst van Somewhere gevonden, vond het 't toch wel waar om even te posten, zó mooi..
Lost in the darkness, hoping for a sign Instead there is only silence, Can't you hear my screams...? Never stop hoping, Need to know where you are But one thing is for sure, You're always in my heart.
I'll find you somewhere I'll keep on trying until my dying day I just need to know whatever has happened, The Truth will free my soul.
Lost in the darkness, try to find your way home I want to embrace you and never let you go Almost hope you're in heaven so no one can hurt your soul... Living in agony 'cause I just do not know Where you are
I'll find you somewhere I'll keep on trying until my dying day I just need to know whatever has happened, The Truth will free my soul.
Wherever you are, I won't stop searching. Whatever it takes, I need to know.
I'll find you somewhere I'll keep on trying until my dying day I just need to know whatever has happened, The Truth will free my soul...
*dreamy sigh*
|
|
|
Post by Luna on Dec 8, 2005 17:20:31 GMT 1
Mooie tekst, liedje nooit gehoord.
|
|
|
Post by Newn on Dec 8, 2005 18:19:22 GMT 1
Downen! NU! Hij is echt geweldig mooi mooi! =D
|